  • 1. Data: 2003-02-14 21:12:47
    Temat: Dostep do sieci w Niemczech
    Od: Olga <o...@n...com>

    Hej

    Nie wiem czy to ta grupa, ale sprobuje :-)

    Wyjezdzam na dwa tygodnie do Niemiec i zabieram laptopa. W miedzyczasie
    chcialabym chociaz z raz czy dwa razy sciagnac poczte. W zwiazku z tym
    chcialabym sie spytac czy ktos zna jakis ogolnodostepny numer do
    internetu w Niemczech, gdzie moglabym zwyczajnie przez modem sie
    poalczyc na pare minut i sciagnac te poczte. Oczywiscie odpadaja
    wszelkie providery, na ktore trzeba sie logowac np AOL itp.

    Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    Dzieki z gory
    Pozdrawiam
    Ola

  • 2. Data: 2003-02-15 17:23:36
    Temat: Re: Dostep do sieci w Niemczech
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako Olga (o...@n...com) w <3...@n...com>
    wystukała:

    > Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    > Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    ZTCW chyba mają RJ'ty z innym połączeniem:
    POLSKA NIEMCY
    KK. K..K

    gdzie K - kabelek, . - nic
    Czyli u NAS kabelki w środku wtyczki (piny .23.), u NICH piny 1..4 (na
    zewnątrz).
    Więc trzebaby się zaopatrzyć w odpowiednio spreparowany kabelek, lub
    pogmerać u nich w gniazdku tel.

    pozdrawiam
    --
    Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl

  • 3. Data: 2003-02-15 17:23:48
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 14 Feb 2003 21:12:47 +0000 (UTC) I had a dream that Olga <o...@n...com>
    wrote:
    >Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    >Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    Oj niestety wyglądają zupełnie inaczej niż jakiekolwiek nasze :(
    Aczkolwiek da się kupić przejściówki.

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 4. Data: 2003-02-15 17:23:54
    Od: wer <w...@w...pl>

    Olga wrote:
> [...]
    >
    > Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    > Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    Z tego co wiem w niemczech jest to strasznie upierdliwe. Najpierw jest
    autoryzacja na poziomie sieci telefonicznej, a potem u providera. Takie
    maja przepisy. Lepiej przejsc sie do kawiarni internetowej i wpiac sie w
    siec.

    wer

  • 5. Data: 2003-02-15 17:24:45
    Od: Artur Bartnicki <a...@d...eu.org>

    Olga <o...@n...com> pisze, co następuje:

    [4 linie ciach - AB]

> [...]
    > poalczyc na pare minut i sciagnac te poczte. Oczywiscie odpadaja
    > wszelkie providery, na ktore trzeba sie logowac np AOL itp.

    Np. Arcor. Numer 0192077, login "arcor-basis", hasło "internet".

    > Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    > Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    Raczej nie będzie -- Niemcy mają swój standard gniazdek
    telefonicznych. W hotelach można dostać czasem przejściówkę, można to
    też kupić w sklepach elektrycznych za parę euro.

    --
    ___ ___ ----------------------------------------------------
    ---

    Muczachana z Mdaną w sianie przyłapano

  • 6. Data: 2003-02-15 22:01:08
    Od: Olga <o...@p...onet.pl>

    wer wrote:

    > Z tego co wiem w niemczech jest to strasznie upierdliwe. Najpierw jest
    > autoryzacja na poziomie sieci telefonicznej, a potem u providera. Takie
    > maja przepisy.

    To niewesolo. Ale sprobuje pod ten numer co Artur podal. A chodzi mi o
    sciagniecie tych maili na moj komputer i poczytanie w wolnej chwili, nie
    ma to jak nalezenie do list mailingowych :-)))

    > Lepiej przejsc sie do kawiarni internetowej i wpiac sie w
    > siec.

    A w kawiarni internetowej da sie swojego laptopa podlaczyc? Wydaje mi
    sie ze nie.... Ale az tak zdesperowana nie jestem, po prostu chodzilo mi
    o sciagniecie paruset maili po jakims tygodniu i poczytaniu w wolnej
    chwili na laptopiku. Ale jak sie nie da, to trudno, nie pociacham sie :-))

    Dzieki za odpowiedz
    Ola

  • 7. Data: 2003-02-15 22:01:19
    Od: Olga <o...@p...onet.pl>

    Artur Bartnicki wrote:

    > Np. Arcor. Numer 0192077, login "arcor-basis", hasło "internet".

    O, dzieki, sprobuje. To jest juz jakas nadzieja ze uda mi sie podlaczyc :-)

    > Raczej nie będzie -- Niemcy mają swój standard gniazdek
    > telefonicznych. W hotelach można dostać czasem przejściówkę, można to
    > też kupić w sklepach elektrycznych za parę euro.

    Tak tez myslalam ze moze byc problem z moim kabelkiem, ale kupno nowego
    na miejscu nie stanowi dla mnie problemu, wiec tak tylko spytalam na
    zasadzie "a nuz bedzie pasowac", kupic zawsze moge.

    Dzieki za odpowiedzi
    Ola

  • 8. Data: 2003-02-15 22:01:37
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 15 Feb 2003 17:23:36 +0000 (UTC) I had a dream that adas
    >ZTCW chyba mają RJ'ty z innym połączeniem:

    W Niemczej wynajmowałem dwa mieszkania i w tych mieszkaniach jak i w mojej
    pracy tam nie było żadnych RJ, tylko takie ichnie szwabskie gniazda
    na takie dziwne plaskate wtyczki.

  • 9. Data: 2003-02-27 07:16:53
    Od: "Bolek" <b...@p...onet.pl>

    "Olga" <o...@n...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > poalczyc na pare minut i sciagnac te poczte. Oczywiscie odpadaja
    > wszelkie providery, na ktore trzeba sie logowac np AOL itp.

    Takich numer jest masa np. MSN : Nr. dostepow : 0192658 Login "MSN" kod
    "MSN".Minuta cos ponad 1 cent.

    > Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
    > Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

    Niepasuje jakis adapter potrzebny lub moze zakup kabelka w Nimczech.