  • 1. Data: 2003-09-21 14:33:01
    Temat: Dostęp do netu - 40km na północ od Białegostoku (Suchowola)
    Od: "FAiRMaN" <f...@w...pl>

    Czy jest jakiś operator inny niz TPSA umożliwiający tanie założenie stałego
    łącza? Słyszałem coś o łączu 30zl/miesiac, ale nie wiem czy to tylko
    plotki...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-21 17:05:04
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    FAiRMaN wrote:

    > Czy jest jakiś operator inny niz TPSA umożliwiający tanie założenie
    > stałego łącza? Słyszałem coś o łączu 30zl/miesiac, ale nie wiem czy to
    > tylko plotki...

    O ile pamiętam (kiedyś przejeżdżałem tamtędy gnając na mazury) w Suchowoli
    stoi znak "Środek Europy" (poprawcie mnie jeżeli się mylę), czy to możliwe
    że w środku Europy nie było innego operatora niz TPsa? :)..
    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 3. Data: 2003-09-21 19:41:35
    Od: "FAiRMaN" <f...@w...pl>

> [...]
    > stoi znak "Środek Europy" (poprawcie mnie jeżeli się mylę), czy to możliwe
    > że w środku Europy nie było innego operatora niz TPsa? :)..
    Tak.. Tak to już jest. Nawet w środku europy nie można się uwolnić od TPSA
    :(