  • Data: 2012-06-08 09:36:25
    Temat: Re: Dostawczak firmowy
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-07 22:34, Irek N. pisze:
    > Jako że poprzedni padł (z 4-tym silnikiem) czas się rozglądnąć za nowym.
    Co to było?
    > Jestem namawiany na Kangoo w wersji MAXI, 2 osobowy.
    > Poczytałem trochę w sieci, ale poza tym że ma problem z łosiem, to nic
    > sensownego się nie dowiedziałem.
    > Konfiguracyjnie pasuje idealnie, ale nie miałem jeszcze nigdy francuza,
    > a tym bardziej Renówki, więc nie wiem co sądzić.
    Różne opinie krążą - od "nigdy więcej..." do "żaden inny..."
    > Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?
    Doblo, lub Berlingo/Partner - z tym, że ten pierwszy ma wersję "długą".
    co by Ci bardziej odpowiadało.
    > Ważne dla mnie:
    > - 2 osoby,
    Każdy z dostawczaków ma wersję "blaszanka" :)
    > - możliwie długi (idealnie 3m niekoniecznie na całą szerokość),
    To ma być długość mierzona po podłodze? czy możliwość załadowania np.
    elastycznych listew 3m?:
    Bo pełne 3m podłogi to dopiero w klasie Ducato / Transit...
    > - najchętniej cały w blachach,
    > - nośność bez znaczenia,
    Lekkie rzeczy - to nie problem, ważniejsza jest objętość.
    > - sensowny ON.

    Zobacz Fiata Doblo - w tej klasie bardzo solidne rozwiązanie.

    --
    Wojciech Smagowicz