  • Data: 2012-06-08 14:17:10
    Temat: Re: Dostawczak firmowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-06-2012 o 12:10:43 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Odkąd pozbyłem się swojego drugiego Megane i kobiety 306 sprawiających
    > regularne problemy, też żadnego francuskiego samochodu kijem nie tykam.
    > Czy to się liczy jako doświadczenie, czy też pitolę?

    Pitolisz :-) od czasów 306 powstały już dwa nowe modele tej linii. Twoje
    doświadczenie z pugiem 306 może dawać jakieś pojęcie na temat technologi
    PSA z 1997 roku.
    Swoją drogą pug 306 był bardzo udaną konstrukcją. Miałem 306 i dojechałem
    nim do 300 kkm bez żadnych problemów. Samochód prosty, z bardzo dobrą
    karoserią, trzeba było tyko poilnować tylnej belki (koszt naprawy
    symboliczny).
    Drugą megankę (w opakowaniu Grand Scenika) mam do tej pory. Też ma już
    nalatane 300kkm i sprawuje się bez zarzutu. Oryginalna turbina i wtryski
    (podobno nagminnie padające :-)), "zawodna elektronika" też mi nie dokucza.
    Ta sama maganka w wersji z silnikiem na Pb nie jednego dporowadzilła do
    czarnej rozpaczy - ten sam samochód ale w róznych wersjach (z osprzętem od
    innych producentów) i opinie 100% różne. Ty po kontakcie z jednym modelem
    samochodu (być może nawet nie kupionym w salonie) oceniasz producenta - a
    właściwie wszystkich z Francji?

    Pzdr
    TG