  • Data: 2012-06-08 13:25:28
    Temat: Re: Dostawczak firmowy
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Przejechałem się byłem przez serwisy.

    Generalnie cenowo wszędzie jest podobnie, różne są natomiast możliwości
    samochodów.

    1. Odpadł Partner, jako jedyny nie ma składanej siatki, więc w zasadzie
    ogranicza przestrzeń do 2m. Odniosłem wrażenie że to osobówki przede
    wszystkim.

    2. Citroen nie sięga 3m, ale niewiele brakuje, cenowo... jak Kangoo.
    Podobał mi się nawet, ale nic nie znalazłem takiego, abym mógł
    powiedzieć, że faworyt (no może to że czerwony w standardzie) ;)

    3. Kangoo... to już wiadomo. Też problem z 3m, też mi się podoba. YT
    twierdzi uparcie, że łosia nie przechodzi.

    4. Ciekawostka - Doblo w wersji Cargo. Sięga 3.4m paką, składa się
    podobnie jak Kangoo, ładny wewnątrz i z silnikiem 105 koni cenowo
    podobnie do Kangoo z 110-ką (oczywiście są drobne różnice w wyposażeniu
    na korzyść Kangoo, inaczej był by minimalnie droższy).

    __
    Irek.N.