  • Data: 2020-05-20 21:12:13
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko formalnie na chodniku parkowac nie mozna :-(

    Czekaj, bo mi to wizję psuje.

    Jak jest miejsce postojowe na chodniku, to nie można wjechać
    dostawczakiem? Znalazłem takie coś:

    https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/parkowanie-na
    -chodniku-nie-kazdemu-wolno/xlsg2fe

    "Wjazd na chodnik zastrzeżony jest dla aut o dopuszczalnej masie
    całkowitej nieprzekraczającej 2,5 tony

    Czterema kołami na chodnik nie wolno wjeżdżać samochodem innym niż osobowy
    niezależnie od jego masy"

    Czyli szukać do 2.5 tony, ale i tak nie będę mógł stanąć czterema kołami
    (nawet takim Trafikiem ani Partnerem), bo to nie osobówka? Czy może one
    mają w DR wpisaną osobówkę, bo mogą mieć albo osobówkę albo ciężarówkę?
    Od czego to zależy, jak to jest?