  • Data: 2020-05-21 11:32:13
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> mały
    >>> stolik.

    >Czekaj, bo mi to wizję psuje.
    >Jak jest miejsce postojowe na chodniku, to nie można wjechać
    >dostawczakiem? Znalazłem takie coś:

    >https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/parkowanie-n
    a-chodniku-nie-kazdemu-wolno/xlsg2fe
    >"Wjazd na chodnik zastrzeżony jest dla aut o dopuszczalnej masie
    >całkowitej nieprzekraczającej 2,5 tony

    >Czterema kołami na chodnik nie wolno wjeżdżać samochodem innym niż
    >osobowy
    >niezależnie od jego masy"

    Jakies takie przepisy.

    >Czyli szukać do 2.5 tony,

    I tu moze byc problem, bo dostawczak to brzmi

    >ale i tak nie będę mógł stanąć czterema kołami

    Na szczescie na to raczej nie zwracaja uwagi ... na razie.

    >(nawet takim Trafikiem ani Partnerem), bo to nie osobówka? Czy może
    >one
    >mają w DR wpisaną osobówkę, bo mogą mieć albo osobówkę albo
    >ciężarówkę?

    moga byc w wersji bus - osobowej, ale uwazaj, zeby z tego autobus nie
    wyszedl, bo bedziesz potrzebowal D/E.
    Tylko 9 osob (z kierowcą)

    >Od czego to zależy, jak to jest?

    Zapewne od homologacji fabrycznej, i niekoniecznie latwo zmienic.
    Ale takie towarowo-osobowe tez byly, np 6 foteli + sporo miejsca.
    Ale co na to przepisy to juz nie wiem.

    Wersja "bus" ma sporo okien, to moze byc zaleta lub wada ...

    J.