    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dostane rachunek w formie papierowej?
    Date: Wed, 5 Jan 2011 13:26:11 +0100

    > Ja w Orange nie dostałem ostatniej faktury po przeniesieniu do Play-a.
    > Zalogować do Orange Online się nie mogłem a w salonie za duplikat chcieli
    > jakąś kasę. Należność ściągneli przez Polecenie Zapłaty a papieru nie
    > dostałem.

    Ciebie w pewnym stopniu uratowalo polecenie zaplaty :),
    niestety ja az tak ufny nie jestem i czesto przed zaplaceniem
    ogladalem rachunek szczegolowy (*.pdf) a potem ...placilem karta.

    Nigdy nic nie zapisywalem na dysk,
    wiec nawet jakbym chcial zrobic im przelew
    (mysle, ze wyszedlem poza abonament na max 5zl),
    to nawet nie wiem na jaki rachunek -
    - cala historia (faktury, detale) sa na zablokowanym koncie plusowego eboku
    :).

    eh...