  • 1. Data: 2010-04-20 09:05:08
    Temat: Dostalem tel. serwisowy -masakra
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    otrzymalem w zastepstwie na czas naprawy telefon serwisowy
    tak z ciekawosci znajac umiejetnosci kobiet itp zajrzalem w sms

    to co tam zobaczylem to doslownie jedno wielkie bzykanie
    i to z kazdej strony jak leci, o slownictwie nie wspomne

    az sie balem odczytywsc kolejne sms:)
    standartem sa szybkie numerki sluzbowe:)

  • 2. Data: 2010-04-20 09:33:59
    Temat: Re: Dostalem tel. serwisowy -masakra
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > i to z kazdej strony jak leci, o slownictwie nie wspomne
    >
    > az sie balem odczytywsc kolejne sms:)
    > standartem sa szybkie numerki sluzbowe:)

    i teraz zazdroscisz? :>

  • 3. Data: 2010-04-20 09:58:38
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > to co tam zobaczylem to doslownie jedno wielkie bzykanie
    > i to z kazdej strony jak leci, o slownictwie nie wspomne

    skopiuj je i wyslij na grupe, a nie marudzisz

  • 4. Data: 2010-04-20 11:24:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 12:05:08 Kris <n...@w...pl> napisał(a):

    > az sie balem odczytywsc kolejne sms:)
    > standartem sa szybkie numerki sluzbowe:)

    Kiedyś w jednej służbówce, co dostałem po takim jednym, też była masakra.
    A facet miał rodzinę. Przewijały się smsy przychodzące typu, "kiedy
    wpadniesz na chwilę mój ogierze" z "tato, no gdzie jesteś".. Zresztą
    przychodziły też do mnie, grzecznie odpisywałem że ogiera już nie ma,
    ogier zszedł :D
    A w aucie w schowku na klucze wielka paka gum..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-04-20 19:51:37
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "lukasz" <...@...z> napisał w wiadomości
    > skopiuj je i wyslij na grupe, a nie marudzisz

    Tylko ja nie wiem o ktorej kurwiszon bedzie, jakby wpadl o....

    Reflektujesz na spotkanie gdy bede w T...

    Tak pieknie piszesz Dasz sie zniewolic gdy przyjade bedziesz blagala bym
    przestal...

    Kupo to wino bede za 1.5g

    Zrobilismy cos dobrego. Nie chce dzwonic, ale udalo nam sie. pamietaj ze to
    nasza tajemnica
    potrafisz byc jednak dobry ......

    tego sa tony:)

    kiedys w komorach nie bylo wiadomosci wyslanych teraz sa hihihi
    zeby zony o tym wiedzialy

  • 6. Data: 2010-04-20 21:01:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris n...@w...pl ...

> [...]
    > i to z kazdej strony jak leci, o slownictwie nie wspomne
    >
    > az sie balem odczytywsc kolejne sms:)
    > standartem sa szybkie numerki sluzbowe:)

    daj numer :)