  • Data: 2010-03-31 15:48:29
    Temat: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Od: "tor" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ---------
    > To auto miejskie. Ja mam Fabie przebieg 105 tys :) 100% pewny ale zrobiony
    > głównie w mieście i już pękły ( w czasie jazdy) obie spręzyny, niedawno
    > wymieniłem tuleje met-gumowe na wahaczach, amorki też już mają dość.

    Makabra jak na 100tys. Ja mam auto powszechnie uwazane za dzidowskie na "F"
    (francuskie). Teraz chyba mu stuknelo 22lata. Przebieg hmm.. na bide z
    400tys km (sam zrobilem kolo 200tys). Z powazniejszych wymian: amorki
    komplet x1 , do tego tyl dodatkowo komplet (duzo jazdy w 4-5 osob + bagaz),
    przekladnia (jakies 5 lat temu ,bo luzow dostala), sprzeglo (kompletne)
    uklad wydechowy z 2x i szyba (dostalem kamieniem).Wahacze caly czas
    oryginalne,belka tyl nie ruszana (tuleje metalowo-gumowe), Nie licze wymian
    olejow i filtrow, bo to normalne rzeczy eksplatacyjne, tak jak i rozrzadu,
    lozyska (z lewej 2x , z prawej 3 x) .Nie zdarzylo sie aby auto nie dowiozlo
    mnie na miejsce, czy tez pekla np. sprezyna w zawieszeniu.. Pozatym auto jak
    na swoj wiek, w bardzo dobrym stanie. Dzien w dzien jezdzi, nieraz pokonujac
    sporo km , w tym wieksza czesc przebiegu na LPG (ponoc auto sie strasznie
    psuje ;) ).Acha. Zeby nie bylo .Eksplatacja 80/20 (miasto/trasa).
    No i powiedzcie, ze stare auta to trupy i tylko na zlom oddac. Generalnie
    jak sie dba, tak sie ma (jezdzi).

    Pozdrawiam
    Rad