  • Data: 2010-02-10 22:44:42
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:

    > 2. Sygnał zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jeżeli:
    > 2) ze względu na warunki ruchu na skrzyżowaniu lub za nim opuszczenie
    > skrzyżowania nie byłoby możliwe przed zakończeniem nadawania sygnału
    > zielonego.

    > Wiec teraz przestańcie pisac głupoty, bo nawet na chłopski rozum to jest
    > jaśniutkie jak słoneczko, ze w ogole nie powinien sie tam kolega znaleźć.

    Ależ panie władzo! Ze względu na warunki ruchu, opuszczenie skrzyżowania
    na zielonym było jak najbardziej możliwe, zatem ww punkt nie miał zastosowania.
    Przejechałem więc zgodnie z prawem za sygnalizator i... nagle silnik zgasł!
    Szczęśliwie jednak stało się to jeszcze przed skrzyżowaniem.
    To chyba nie jest karalne?