  • 21. Data: 2013-03-09 23:55:54
    Temat: Re: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 14:54:44 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie chce mi się.

    o widać, nawet czytnika Ci się nie chce

    > Możesz wierzyć albo nie wierzyć. A co do udowadniania
    > to jeśli uważasz że nie mam racji to Ty to udowodnij. Dokąd nie
    > udowodnisz mam rację. Masz jeszcze jakieś pytania?

    do kogoś kto gada bez sensu nie.

  • 22. Data: 2013-03-10 00:06:57
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 23:55:54 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    A teraz to się zachowujesz jak gówniarz. W sąsiednim temacie była analogiczna
    sytuacja. Jakiś cykor się posrał bo nie miał przeglądu. I zaczął fantazjować. Ktoś
    mądry co się z nim nie zgadzał przytoczył zapisy ustawy. Nie pokrywające się z
    nocnymi koszmarami twórcy tematu. Dyskusje ludzi inteligentnych polegają na wymianie
    poglądów i argumentów. Jeśli w dyskusji jedną stroną jest gówniarz to wygląda tak ja
    ta. Zachowałeś się jak szczyl i nic tego nie zmieni. Poszło w net i zostanie w nim na
    wieki.

  • 23. Data: 2013-03-10 00:20:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 15:06:57 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    [ciach nieczytelne smieci]

    > A teraz to się zachowujesz jak gówniarz.

    domaganie się argumentów na Twoje twierdzenia tak traktujesz?
    stosując Twoją logikę to zachowujesz się jak dziecko w piaskownicy dla,
    którego szczytem argumentów jest "Bo tak!"

    jak dla mnie EOT. nie chce mi się gadać z kimś kto nie ma odrobiny
    szacunku dla innych co widać po twoim sposobie postowania.

  • 24. Data: 2013-03-10 01:19:49
    Od: k...@g...com

    Spierdalaj

  • 25. Data: 2013-03-10 15:48:23
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > Jestem za symbolicznymi składkami i całkowitym brakiem odszkodowań.

    A ja jestem za odszkodowaniami wystarczającymi do naprawienia szkody, a
    nie takimi, za które menelstwo żyje potem przez kilka miesięcy lub
    naprawia pół swojego strucla po "dogadaniu" w warsztacie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-03-10 15:48:47
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > uwielbiam dziecięce podejście do ekonomii

    Doskonale widać to po Twoich postach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-03-10 15:50:28
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Gdy cena rośnie to popyt maleje, gdy natomiast cena maleje popyt rośnie.
    > Coś się zmieniło? O wpływie jakości usługi nie wspominam.

    Prosiłem, żebyś podstaw podstawy mikroekonomii, a nie rzucał
    wyświechtanym frazesem (od którego, notabene, jest wiele wyjątków).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-03-10 15:52:42
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ty twierdzisz, że ceny są regulowane. ty udowadniaj. niestnienie bazy
    > nazistów na księzycu też Ci mam udowodnić?

    Formalnie nie są, ale w praktyce właściwie są, ponieważ ustawowo został
    określony przedmiot umowy, a konkurencja jest duża. W efekcie ceny
    oscylują w okolicach kosztów, jak te się zwiększą, to i ceny także.

    Twierdzić, że wypłacanie odszkodowań wyższych o 100% nie spowoduje
    zbliżonego wzrostu cen może tylko idiota.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-03-10 15:53:39
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Gdy cena rośnie to popyt maleje, gdy natomiast cena maleje popyt rośnie.
    > Coś się zmieniło? O wpływie jakości usługi nie wspominam.

    Prosiłem, żebyś poznał podstawy mikroekonomii, a nie rzucał wyświechtanym

  • 30. Data: 2013-03-10 17:35:16
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 15:52:42 UTC+1 użytkownik tᴏ napisał:

> [...]
    >

    > Twierdzić, że wypłacanie odszkodowań wyższych o 100% nie spowoduje
    >
    > zbliżonego wzrostu cen może tylko idiota.

    Konkurencja istnieje tylko w zakresie podzielenia się marzą z klientem. Jeśli stawka
    została ustalona na 5 stów od łba to w tym jest na przykład 100 złotych marży dla
    ubezpieczyciela. Za to ma zapewnić obsługę poszkodowanych. Jeśli w okresie
    rozrachunkowym zbierze za ubezpieczenia OC miliard a wypłaci za naprawę szkód 780
    milionów to 20 milionów przekazuje do budżetu. W następnym roku ubezpieczenia
    teoretycznie są tańsze o te 20 milionów podzielone przez liczbę ubezpieczonych.
    Teoretycznie bo praktyczne jest inflacja i może się zdarzyć ze matematycy zatrudnieni
    przy planowaniu ryzyka związanego z ubezpieczeniami mogą wyliczyć że wzrośnie liczba
    szkód. Dużych ruchów cenowych w składkach nie ma bo potrafią bardzo dokładnie
    oszacować ile kasy będzie potrzebne na wypłaty. Jest to jedyny możliwy system do
    zaakceptowania. W każdym innym składki były by bardzo wysokie bo każdego trzeba by
    było ubezpieczyć od maksymalnej szkody jaką może zrobić. System składkowy w OC nazywa
    się systemem solidarnościowym. Nikt nie może w sposób nieuzasadniony na nim zarobić i
    nikt stracić. Składki mogły by być niższe jedynie w przypadku gdyby było mniej szkód
    lub gdyby ubezpieczyciele występowali do sprawców o częściowe naprawienie szkody
    jeśli powstała wskutek celowego działania.