    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Date: Sat, 2 Jul 2011 17:54:42 +0200

    On 2011-07-02 15:31:24 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > dokladnie :P

    OK, czyli ktoś musi jechać autem, rozmawiać za pomocą telefonu
    komórkowego (obecnie penalizuje się trzymanie mikrofonu czy słuchawki,
    w nowej wersji po prostu używanie), policja musi złapać, skierować
    sprawę do sądu, sąd musi sprawę rozpoznać i delikwenta skazać. Na co
    skazać?
    Ano, na karę sądowego zakazu używania telefonu.

    Chwila! Gdyby nie istniejący *już* zakaz, to sąd nie mógłby skazać!
    Więc twój pomysł polega na tym, by było tak, jak jest mniej więcej teraz...
    ;>>>

    > jesli taki gosciu bedzie mial zakaz nie wezmie na firme

    To firma prowadziła to auto i rozmawiała?
    Jak?

    > prywatnie

    Tak, jasne.
    Biedny chłop, z zakazem nie kupi telefonu w żadnym z setek tysięcy
    budek z telefonami, ani żadnej karty SIM...

    > jakikolwiek prywatny abonament nie bedzie mozliwy

    A, ty z tych, którzy wierzą w abonamenty?
    Wiesz, jest jeszcze inny świat, poza abonamentem...

    > wiem ze da sie ominac...

    Ale nie przeszkadza ci tworzenie bzdurnego prawa, które śmiesza pomysłodawcę?

    > ale to zawsze jakas czarna lista gosci dzieki ktorm dochodzi do wypadkow

    Jaka czarna lista?
    ;>>>

    --
    Bydlę