  • Data: 2011-06-29 23:24:37
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MHM" wrote:
    > Mnie bardziej wkurza na drodze "nie dzialajace" migacze w autach. Raz mi
    > sie zdarzylo awaryjnie hamowac, bo facet hamujac tylko silnikiem (jak dla
    > mnie) nagle skrecal w prawo. Pojechalem za nim caly wkur..... i
    > opierdolilem, ze nie uzywa migaczy.

    Kiedyś pojechałem za kobietą, która nie używała kierunkowskazów,
    kulturalnie jej zasugerowałem, że ma popsute kierunkowskazy i zwracam
    jej uwagę z mojej troski o bezpieczeństwo ruchu drogowego. Kulturalnie
    poprosiłem, żeby sprawdziła poprawność funkcjonowania poprzez
    poruszanie dźwigienką z lewej strony kierownicy w górę i w dół.
    Oczywiście okazało się, że światła działają, więc znowu będąc obrzydliwie
    kulturalny poprosiłem, żeby przy zmianie pasów i skrętach zahaczała
    palcem o tę magiczną dźwigienkę, dzięki czemu być może inni
    uczestnicy ruchu będą świadomi jej zamiarów. W tym momencie pani
    się zagotowała, a ja z uśmiechem życzyłem miłego dnia i się oddaliłem. :-)

    Wulgarny byłem tylko raz, jadąc spokojnie wieczorkiem przez miasto
    zbliżałem się do skrzyżowania, miałem zielone, ale zwolniłem, gdyż
    na tym skrzyżowaniu jest nierówne torowisko. W tym momencie
    jakiś metr od mojej maski przeleciał stary golf z prędkością światła.
    Pojechałem za kierowniczką i nawrzucałem ostro, gdybym nie zwolnił
    przed torowiskiem, wjechałaby mi prosto w bok... Cytować nie będę,
    wiązanka była soczysta, ze strony pani oczywiście pełne zdziwienie
    i kompletny brak świadomości, że poleciała na czerwonym, nie
    zauważyła, bo rozmawiała przez telefon...

    Pozdrawiam
    .Peeter