  • Data: 2011-06-29 08:15:33
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: MHM <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Swoją drogą na
    >> filmie stopy są dobrze widoczne.

    Ano sa. Widuje na drodze czesto auta z gorzej widocznymi stopami
    fabrycznymi, nie poddanymi tuningowi.

    > akurat ten mial przyjzalem sie dokladnie
    > pozatym w momencie wcisniecia jego hamulca nikoniecznie patrzalem sie na
    > jego dupe

    A to już powinienes miec pretensje do siebie :)

    Mnie bardziej wkurza na drodze "nie dzialajace" migacze w autach. Raz mi
    sie zdarzylo awaryjnie hamowac, bo facet hamujac tylko silnikiem (jak dla
    mnie) nagle skrecal w prawo. Pojechalem za nim caly wkur..... i
    opierdolilem, ze nie uzywa migaczy. Ten wysiadl, sprawdzil, poczym caly
    czerwony bardzo przepraszal. Nie widzial, ze ma popsute.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena