  • 81. Data: 2014-07-29 20:12:43
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 17:51:04 +0200 osobnik zwany PiteR napisał:

    > obydwaj :)
    >
    > Sprawy parkowania na naszym podwórku traktujemy bardzo poważnie. Odkąd
    > skończyła się trzecia wojna parkingowa i nastał pokój zawarty Pod
    > Kogutem wszelką niesubordynację dusimy w zarodku.
    >
    > Obce rejestracje mają prawo nie wiedzieć w pierwszy dzień. Choć pusta
    > alejka i 72 samochody pod blokiem powinny tknąć przybysza. Dlaczego jest
    > pusta???
    >
    > Najpierw odciągamy wycieraczki. Wsadzamy kartkę. Jeśli to nie pomaga
    > uruchamiamy smutnego Mariana :)

    do czasu jak Marian spotka Pudziana :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-07-31 19:57:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 18:29, J.F. pisze:
> [...]

    Ta ze stopki nadal jest, a gdybyś chwilę pomyślał i sprawdził, to nie
    była moja strona, a kilku osób. Archiwum będzie przeniesione na moją
    domenę i będzie dostępne. Jak już fakty przetrawisz daj znać.

    --
    anacron

  • 83. Data: 2014-07-31 19:58:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 18:44, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Myślę, że nasz drogi (46+PLN) anacron wrócił na weekend do Włocławka,
    > stwierdził, że ma pusto w lodówce i pojechał na zakupy. I to są jego
    > zakupy. A łzawa historyjka może ewentualnie jest prawdziwa z 2PLN i
    > chlebem. Ewentualnie z jakimś dodatkiem.

    Myśl dalej, możesz też zawsze zwrócić się o zapis monitoringu, TVP
    dostała i nawet wykorzystała w materiale.

    --
    anacron

  • 84. Data: 2014-07-31 19:59:50
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 13:33, Myjk pisze:
    > Mon, 28 Jul 2014 13:27:13 +0200, Trybun

    > Mnie z kolei trochę zastanawia jak wandale osiagnęli takie równe krawędzie.

    Szyba to po prostu ściek z dachu - tak myślę, ale faktycznie też się nad
    tym zastanawiałem.

    --
    anacron

  • 85. Data: 2014-07-31 20:00:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 16:32, jerzu pisze:

    > Dlatego pisałem, że mi to wygląda na próbę narysowania równej linii,
    > na której pewnie anacron zaparkował auto.

    Na parkingu? :) Haha No niech będzie.

    --
    anacron

  • 86. Data: 2014-07-31 20:05:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 15:16, Marcin N pisze:
    > No nie mogę.
    > Już w Polsacie anacron jest gwiazdą.

    Spokojnie, za kilka dni wszystko minie i świat o mnie zapomni.

    --
    anacron

  • 87. Data: 2014-07-31 21:30:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2014 o 12:00, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Bezdomni się chcieli na Snickers zrzucić ale starczyło tylko na
    > puszkę farby?

    Rozumiem upał i ta jedna szara komórka się przegrzewa.

    --
    anacron

  • 88. Data: 2014-07-31 21:32:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2014 o 13:24, Shrek pisze:
    > No właśnie coś takiego bym podejrzewał. Wkurwiał ludzi, aż któryś się
    > wystarczająco wkurwił. A akcja z paragonem nic do tego nie ma - bo i
    > ciężko jakieś logiczne powiązanie znaleźć.

    Ktoś poczuł się - niesłusznie - gorszy i nie potrafił poradzić sobie z
    tą myślą. I to "niesłusznie" nie pojawiło się w powyższym zdaniu bez powodu.

    --
    anacron

  • 89. Data: 2014-07-31 21:33:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2014 o 12:03, Cavallino pisze:

    > A tak BWT: po co Ci był ten publicznych ekshibicjonizm?
    > Uczynek dobry, ale po co się nim chwalić?

    To był prywatny nikogo nie interesujący profil facebook'a. Więc jaki
    publiczny?

    --
    anacron

  • 90. Data: 2014-07-31 21:49:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Spokojnie, za kilka dni wszystko minie i świat o mnie zapomni.

    Znów coś wymyślisz.

    --
    Best regards,
    RoMan