  • Data: 2014-07-28 19:10:15
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 18:44:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Znaczy też dajesz bezdomnym 2PLN w środku nocy i czekasz aż wróci ze
    > sklepu, żeby się rozpłakać na widok chleba?

    Nie, ale o 22:00 oni stoja i prosza ..

    > Ponoć nie...

    A fakt.

    > Myślę, że nasz drogi (46+PLN) anacron wrócił na weekend do Włocławka,
    > stwierdził, że ma pusto w lodówce i pojechał na zakupy. I to są jego
    > zakupy.

    No tak po prawdzie jesli byl pod sklepem o 22, to gdzie jego zakupy ?
    Chyba ze ta kielbasa i jajka :-)

    Opis sytuacji tez nieco dziwny - daje 2 zl, po czym czeka w
    samochodzie i patrzy co w tego wyniknie ?
    Nie wiem jak we Wloclawku, ale u mnie w Tesco to sie tak szybko chleba
    nie kupi...

    > Jestem zdziwiony po prostu.

    No w zasadzie tak, mozna byc zdziwionym.
    Tomaszu - gdzie twoja strona fotoradarowa ?

    J.