  • 121. Data: 2019-06-11 23:15:47
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-06-2019 o 23:12, WS pisze:
    > On Tuesday, June 11, 2019 at 10:44:45 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    >
    > badzmy powazni ;)

    z reguly mezczyzmi graja na nich w warcaby. Pewno sie mocno zdziwisz ale oni prowadza
    aktywny tryb zycia.

    > co w tym "aktywnego"? z 10 lat temu z ekipa rolkowa tez korzystalismy ze stolikow
    szachowych ;) Krk okolice Jubilata, po kilkudziesieciu km byl czas na winko ;)
    oczywisie zakupionie w http://jubilat.com.pl/

    Ale to rekraacja.

    > ta... samo jedzie ;)

    Pod górkę?
    To powiedz to mojemu, bo jakoś nie chce (Giant z podwójną baterią -
    Twist czy jakoś tak).

    Nawet po płaskim jak się nie spocisz, to nie pojedzie za szybko.
    Przestaje ciągnąć, jak tylko kręcisz pedałami wolniej niż wypadałoby
    gdybyś chciał przyspieszać, albo chociaż nie tracić prędkości.

  • 122. Data: 2019-06-11 23:17:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Jun 2019 08:06:02 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Zebys wiedzial ze cymes, na dodatek tanszy od telefonu. Chcesz konstruktywnie
    krytykowac daj argumenty. Bez argumentow z twojej strony nadajesz sie do wyslania na
    bambus. Znowu 10 kilometrow zrobilem hulajnoga. Ze dwie godziny frajdy mialem.

    Ale ty czytasz w ogóle na co odpisujesz czy tak nie bardzo idzie czytanie ze
    zrozumieniem?
    (Bo, że pisanie nie idzie, to widzę...)

  • 123. Data: 2019-06-11 23:18:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Twist czy jakoś tak).

    >Nawet po płaskim jak się nie spocisz, to nie pojedzie za szybko.

    Ustawowo nie moze szybciej niz 25km/h.
    Tzn moze, ale juz bez wspomagania.

    >Przestaje ciągnąć, jak tylko kręcisz pedałami wolniej niż wypadałoby
    >gdybyś chciał przyspieszać, albo chociaż nie tracić prędkości.

    Ale pod gorke moze pomoc.

    J.

  • 124. Data: 2019-06-11 23:22:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    wrote:

    >Z tym sie w 100% zgadzam,

    eee - zabraknie parkingow i na te OST.

    Poza tym co z tymi zakupami zrobic ?
    Zenek po flaszke czy dwa piwa pojechal, ze teraz na hulajnodze moze
    wrocic ? :-)

    >tylko eliminuje to calkowiie wysilek fizyczny, a toto jest mocno
    >wskazane, wg mnie jesli ktos jest w stanie uzywac wlasna sile, to
    >powinien z niej skorzysatac. Jesli wybiera silnik to sam sobie
    >szkodzi...

    Taaa ... i miedzy polkami jezdzic. I koniec wysilku

    > Zyjemy w czasach w ktorych nastepuja spore zmiany w sposobie zycia.
    >Jest bardzo duze prawdopodobienstwo ze OST sie przyjma.

    W nastepnej dekadzie autonomiczne pojazdy beda same dowozic zakupy ze
    sklepu, zamowione przez internet :-)

    >Wygrani beda ci co zaczna z nich korzystac od samego poczatku.

    A co w tym wygranego ?

    J.

  • 125. Data: 2019-06-12 00:15:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Aktywny tryb zycia to nie tylko wysilek fizyczny. Budowlancy musieli by placic ze
    pozwala im sie worki nosic. Pokazuja w tv osiemdziesiecio latki co sie spotykaja zeby
    makatki wyszywac albo udzielaja sie w kolku rozancowym. Gra w warcaby, wyszywanie
    makatek i kolko rozancowe to tez jest aktywny tryb zycia. Pasywnym jest za to granie
    w gry komputerowe.

  • 126. Data: 2019-06-12 00:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Durnys JF i nie masz wypierdu. Nie oceniaj innych wedle siebie ze tylko woda i piwo
    sie w zyciu licza.

  • 127. Data: 2019-06-12 00:20:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-11 11:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie widzialem prawdziwej hulajnogi. Mam sztuczna. Roznimy sie tym ze ja mam a ty
    ogladasz.

    I poczułeś się jak małe dziecko?

  • 128. Data: 2019-06-12 00:21:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj mnie i innym szanse i zacznij pisac ze zrozumieniem. Teraz sam nie rozumiesz co
    napisales. To jak inni maja rozumiec?

  • 129. Data: 2019-06-12 00:21:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-11 21:39, Zenek Kapelinder wrote:
    > Mylisz dwa rozne urzadzenia. Deskorolka ma minimalna wartosc uzytkowa a elektryczna
    hulajnoga uzytkowo przewyzsza rower tradycyjny rower.

    W jaki sposób? Skuter nie jest lepszy?

  • 130. Data: 2019-06-12 00:23:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zebys wiedzial ze hulajnoga mnie odmlodzila. Chce mi sie wiecej niz jak jej nie
    mialem.