  • 131. Data: 2019-06-12 00:23:57
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Przeprasza, miało być tak:

    W jaki sposób? Skuter nie jest lepszy?

  • 132. Data: 2019-06-12 00:24:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    No widzisz, jak dziecko bawisz się to pewnie Ci przejdzie

  • 133. Data: 2019-06-12 00:32:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Glupi chuj jestes ale ci odpowiem. Poznaj dobre serce Pana. Jesli utrzymaja to co
    obiecali to hulajnoga elektryczna bedzie mozna w dalszym ciagu jezdzic po chodnikach
    i dodatkowo po sciezkach rowerowych. Skuterem elektrycznym wolno tylko po jezdni.
    Hulajnoge mozna zabrac do sklepu a skutera nie mozna. Uzytkowe urzadzenia
    transportowe maja sluzyc czemus wiecej niz tylko przemieszczaniu sie. Chyba ze z tych
    jestes co wjezdzaja na rondo zeby dzienna norme kilometrow wyrobic.

  • 134. Data: 2019-06-12 08:38:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, June 11, 2019 at 11:15:48 PM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Pod górkę?
    > To powiedz to mojemu, bo jakoś nie chce (Giant z podwójną baterią -
    > Twist czy jakoś tak).
    >
    > Nawet po płaskim jak się nie spocisz, to nie pojedzie za szybko.
    > Przestaje ciągnąć, jak tylko kręcisz pedałami wolniej niż wypadałoby
    > gdybyś chciał przyspieszać, albo chociaż nie tracić prędkości.

    bo zapewne masz taki calkiem "legalny" wg PoRD, ale takie to mniejszosc...
    w gorach sporo rowero typu http://pasterbajk.pl/ widuje, to w sumie elektryczne
    motocykle crossowe, na oko 30-40km/h jada pod gore bez pedalowania.

    Takie zwykle tez maja czesto wiecej mocy + pozdejmowane ograniczenia. Hulajnogi
    zreszta tez da sie "ztuningowac" lekko wgrywajac inny soft ;)

    Widze na podjazdach, sporo rowerow, to takie jak Twoj, ale pelno tez takich
    samojezdzacych ;)

    BTW sam chcialem takiego crossa kupic, ale z opisywanych juz powodow (brak wysilku)
    odpuscilem. Za slabe aku na razie i zeby pojezdzic za bardzo trzeba oszczedzac prad,
    a zeby sie zmeczyc trzeba poszalec ;) , mam benzynowe enduro 450cm3 i 1-2h jazdy to
    niezla wyrypa... ale elektrykiem (jeszcze) tak sie raczej nie da. Cyba, ze po torze
    (a nie posiadam)

  • 135. Data: 2019-06-12 09:52:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-11 o 22:28, Shrek pisze:

    > masz całość:

    > Nieprawda.
    > To znaczy
    > 1. że jesteś głupi i wymyślasz bzdurne teorie.
    > 2. że w lokalach w których badanie prowadzono to w danym czasie
    > tyle procent głosowało za ile podali badający.

    No i ja pisałem o siedmiu procentach czy napisałem że nieprawdę
    pisze mój przedpisca który pisze o procentach?
    Ty naprawdę oszołomem jesteś.
    Do tego dopisuje mi jakies wypowiedzi na temat różnicy między
    procentem a punktem procentowym. Weź się chłopie może ogarnij.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2019-06-12 13:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Rozumiem, ze ty po prostu podwazasz metodologie badania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 137. Data: 2019-06-12 15:14:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Kolorowy pleciony sznurek z rdzeniem z polipropylenu, czyli
    > najtanszy, o srednicy 16mm oparl sie nozycom do ciecia pretow.

    No ale taki sznurek to się zapalniczką załatwia, że o podręcznym palniku
    na propan-butan nie wspomnę.

  • 138. Data: 2019-06-12 16:10:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba jestes przedstawicielem nowego pokolenia ze jak sa dwa zdania to jak czytasz
    drugie to nie pamietasz co bylo w pierwszym. Kluczowe w tym co napisalem jest ze
    dokupilem stalowa linke zeby wciagnac w sznurek. Dalo sie wciagnac. Mam sporo drutu o
    srednicy 0,2 mm w gatunku 316. Z 50 kG trzeba zeby zerwac taki drut. Skrece z niego
    kilka linek w srednicy 1mm i doloze do tego ze dwadziescia pojedynczych drutow.
    Palnik acetylenowy albo wycinarka plazowa beda potrzebne zeby przepalic taki drut.
    Masz jeszcze jakies pytania?

  • 139. Data: 2019-06-12 16:46:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Aktywny tryb zycia to nie tylko wysilek fizyczny.
    >Budowlancy musieli by placic ze pozwala im sie worki nosic.
    >Pokazuja w tv osiemdziesiecio latki co sie spotykaja zeby makatki
    >wyszywac albo udzielaja sie w kolku rozancowym.
    >Gra w warcaby, wyszywanie makatek i kolko rozancowe to tez jest
    >aktywny tryb zycia.
    >Pasywnym jest za to granie w gry komputerowe.

    Dlaczego gra w warcaby to jest aktywne, a gra komputerowa to pasywne ?

    Dla przypomnienia - na komputerze mozna grac w warcaby,
    mozna grac w warcaby z druga osoba, mozna grac w dooma z 20 innymi
    osobami
    ... a joystick moze byc ciezszy niz bierka/pionek w warcabach ...

    J.

  • 140. Data: 2019-06-12 16:54:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.190608.invalid...
    J.F. w

    >Pusty to ty masz czerep J.F.

    >Sam wymyśliłeś 25 dla rowerów na chodniku, szybciutko na hulajnogi to
    przerzuciłeś i dyskutujesz sam z sobą? Gratulacje!

    Hulajnogi maja te 25km/h czy maja miec takie ograniczenie w
    przepisach.
    I udziel tu pierwszenstwa pieszemu, ktory wykona niespodziewany manewr
    ... na chodniku.
    I jeszcze cie nie slyszy, bo hulajnoga elekryczna cicha jest.

    Rowerow nasze wladze nie chca wpuszczac na chodnik, no bo rower moze
    szybko jechac wiec stanowi zagrozenie.
    A tymczasem wielu rowerzystow jedzie wolniej niz 25km/h ...

    Hulajnogista powinien sie poruszac z predkoscia bezpieczna,
    dostosowana do stanu drogi/chodnika, ktorym sie porusza :-)
    A jak nie zwolni odpowiednio, to prokurator :-P

    J.