    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Jun 2019 11:49:24 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Dopłaty do e-skuterow
    From: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, June 11, 2019 at 5:06:04 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zebys wiedzial ze cymes, na dodatek tanszy od telefonu. Chcesz konstruktywnie
    krytykowac daj argumenty. Bez argumentow z twojej strony nadajesz sie do wyslania na
    bambus. Znowu 10 kilometrow zrobilem hulajnoga. Ze dwie godziny frajdy mialem.

    Tak to dziala na poczatku ;) Pare lat temu kupilem sobie deskorolke elektryczna,
    jeszcze na aku Pb (takie z UPSow). Z kolami do jazdy "terenowej". Zabawka fajna, ale
    sie znudzila...
    Co do tych elektrycznych srdkow transp. osobistego to mam mocno mieszane odczucia. Z
    jednej strony pozwalaja tanio i szybko sie przemieszczac, z drugiej konkurujac np. z
    rowerami likwiduja resztki wysilku fizycznego... a to do niczego dobrego nie
    doprowadzi :( Jak widze kilku(nasto)letnie dziei na deskorolkach elektrycznych to
    zastanawiam sie jaki w tym sens jest... lekcji WFu jak na lekarstwo, to przynajmniej
    w weekend warto sie poruszac, a nie wozic :(
    Np widze po zonie, ktora zmienila prace i z ~15min rowerem ma 4min piechota - mamy 2
    rowery do jazdy po gorach, fulla 26" i HT 29", wczesniej kto jechal na HT musial
    czekac, teraz zawsze ja czekam na beskidzkich podjazdach jadac tym ciezszym fullem -
    kondycja jej spadla. Jak sie ma prace biurowa/siedzaca to kazdy ruch na wage zlota.
    Ja wszystkie "aktywnosci" wrzucam na endomondo / strave i ze statystyk wyhodzi, ze
    te glupie dojazdy do pracy to calkiem spory procent ruchu jest... Dlatego chetnie
    sobie kupie cos elektrycznego, ale dopiero jak nie dam rady zwyklym!