    From: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dopłata do ubezpieczenia??
    Date: Wed, 24 Nov 2010 19:29:15 +0100

    W dniu 2010-11-24 17:34, MM pisze:

    > Czy ubezpieczyciel/agent może żądać dopłaty do ubezpieczenia po miesiącu
    > od jej zawarcie? Dodam że w czasie trwania całego ubezpieczenia żadnej
    > szkody nie było.

    Do mnie PZU przysłało kiedyś wezwanie do zapłaty z jakimiś pogróżkami.
    Zdziwiłem się, bo miałem u nich kontynuację ubezpieczenia, żadnych
    szkód, itd. Okazało się, że oni nie mają u siebie żadnych dokumentów
    poświadczających moją bezszkodowość (które dostali przy pierwszym
    ubezpieczeniu), więc uznali że nie należą mi się zniżki. Mieli
    szczęście, że zajął się tym mój ojciec (wówczas współwłaściciel auta),
    zebrał jeszcze raz wszystkie zaświadczenia i im grzecznie zawiózł, bo
    gdybym ja wpadł wtedy do tego biura to #%!@&%$#! ;)

    Oczywiście to była moja ostatnia polisa w PZU.
    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM