  • Data: 2010-08-06 08:55:55
    Temat: Re: Donos z wakacji
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Aug 2010 09:36:18 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    wrote:

    >No niby autostrady nudne som, ale z drugiej strony, jesli masz potrzebe
    >przemieszczenia sie z punktu A do punktu B, to zdecydowanie przejazd
    >autostrada skraca czas wycieczki i pozwala zaoszczedzic czas na
    >wspomniane "inne przyjemnosci". I tylko w takim aspekcie traktuje
    >uzywanie autostrad.

    Na wakacjach ? Ma sens jak zaczynasz wakacjowanie np 1000km od domu.
    Mi sie jakos tak przestawilo ze zaczynam wakacje wychodzac z domu,
    wiec moge po 50km sie zatrzymac zeby se polezec, a u celu spedzic 2
    dni zamiast 10 bo reszte zjadla podroz. Ale przeciez podroz to tez
    urlop, wiec pelny luz i zero stresu :)
    Tylko ja nigdy nie cierpialem wycieczek typu '7 dni, 15 krajow'.
    Jedynie durnowato urlop mi sie zaczynal (psychicznie) jak juz
    dojechalem tam gdzie chcialem, wiec mialem jakies cisnienie na szybsza
    jazde czy autostrade.

    pozdr
    newrom
    --