  • Data: 2010-08-12 15:52:59
    Temat: Re: Donos z wakacji
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J_K_K pisze:

    > Może cóś takiego:
    > http://allegro.pl/item1173578273_wodoodporne_etui_na
    _nawigacje_3_5_3_4_5.html
    > + ew.:
    > http://allegro.pl/item1182703258_super_uchwyt_na_row
    er_motocykl_quada_do_nawigacji.html
    > Pzdr
    >
    > JKK

    co do etui to nie wiem czy to dobry pomysł ja słabo widziałem jak
    świeciło słonce na tej mojej a jak jeszcze będzie w etui to już w ogóle
    może być kiszka.

    Co do uchwytu to ja bym w teren nie zainstalował navi na czymś za 9,99
    wolę grube opaski zaciskowe i to na osłonę kierownicy jak znajde to dam
    fotkę jak miałem ja to zrobione, ale jeśli chodzi o jazde po czarnym to
    penie taki uchwyt dał by rade przy dobrej owiewce:)

    ja myślałem o tej:
    http://www.oleole.pl/nawigacja-samochodowa-gps/becke
    r-traffic-assist-z100-krokodyl.bhtml?from=ceneo

    zaciekawiła mnie ta przestrzenna mapa bo zarówno do latania na paralotni
    jak i do endurowania była by fajna tylko kwestia na ile te mapy są
    dokładne..........
    Ale jedno jest pewne będzie ta navi bardzie odporna na wodę jak inn
    zwykła ze stonki:)

    pozdrawiam
    rafał