  • Data: 2010-08-11 12:56:33
    Temat: Re: Donos z wakacji
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Czerwinski pisze:
    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    > jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    w lini prostej 280km, trasa planowana poprzez zumii satelita i wklepane
    bardzo istotne punkty w navi takie jak mosty itp.
    W sumie wyszło 470km z czego 90% terenu
    Trasa Pionki k/Radomia - Ustrzyki Górne.
    W promocji dwa kapcie.
    Wyjazd o 5 rano, punkt osiągnięty o 21
    sprzęt 450exc i crf450x plus navi biedronkowe
    Przez całą trasę czułem że jadę a po osiągnięciu punktu docelowego
    czułem że odpoczywam, albo może i odwrotnie.
    A tak na poważnie to mimo całego dnia w siodle nie czułem zmęczenia
    trasa rekompensowała wszystko.
    Teraz myślę o tym aby walnąć jeden dzień od siebie nad może krzaczorami,
    potem nocny odcinek plażą wzdłuż wybrzeża, trasa Szczecin południe
    Polski i wzdłuż południowej granicy górami, spokojny powrót znaną trasą
    Bieszczady dom:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc
    )
    ps. nie wiem jak tam po czarnym ale chyba nie za dużo bo nudą wieje:)