  • 71. Data: 2014-03-20 12:11:04
    Temat: Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-03-19, o godz. 01:17:04
    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > A są w naszym kraju tak wyspecjalizowani sprzedawcy czy sklepy, które
    > sprzedają produkty jednego producenta od elektroniki (poza apple
    > oczywiście :P)?

    Ależ oczywiście. Nazywają się Samsung Brand Store :-P
    http://www.samsung.com/pl/brandstore/

    Zdrówko

  • 72. Data: 2014-03-20 12:17:11
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Ależ oczywiście. Nazywają się Samsung Brand Store :-P
    > http://www.samsung.com/pl/brandstore/

    + Sony Center

    http://www.sony.pl/dealerlocator/search/shop/sony_ce
    nter

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 73. Data: 2014-03-20 13:28:47
    Temat: [ORT] Re: Domowy NAS z laptopa (was: Domowy NAS z laptopa)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 10:48:33 +0100, Chris napisał(a):

    (ciach...)
    > jeśli są to dwa rodzaje to podejżewam że ramka z przejściówką na HDD też
    ^^^^^^^^^^^
    (ciach...)

    Tak zupełnie na marginesie - czy Ty w końcu zainwestujesz w słownik
    ortograficzny, czy będziesz jeszcze długo takimi potworkami straszyć?

    [ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

    PS. Dla nerwowych za offtopic - posłałbym na priva, ale nie bardzo wiadomo
    gdzie.

  • 74. Data: 2014-03-20 13:31:05
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> [...]
    > Tak zupełnie na marginesie - czy Ty w końcu zainwestujesz w słownik
    > ortograficzny, czy będziesz jeszcze długo takimi potworkami straszyć?

    Będę ... jak masz z tym problem od tego jest KF mi to nie przeszkadza...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 75. Data: 2014-03-20 13:39:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-20 12:17, Chris pisze:
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > + Sony Center
    >
    > http://www.sony.pl/dealerlocator/search/shop/sony_ce
    nter

    Nie wiem, jak w samsungu, ale w sklepie sony można dostać sprzęty innych
    marek :P

  • 76. Data: 2014-03-20 13:42:10
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    BQB nabazgrał(a):

    nter
    > Nie wiem, jak w samsungu, ale w sklepie sony można dostać sprzęty innych
    > marek :P

    Gdzie ??? Firmowe sklepy Sony Center np. Arkadia mają tylko sprzęt SONY.
    Może to jakieś sklepiki które mają sprzedaż produktów Sony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 77. Data: 2014-03-20 14:08:47
    Temat: Re: [ORT] Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 13:31:05 +0100, Chris napisał(a):

    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Będę ... jak masz z tym problem od tego jest KF mi to nie przeszkadza...

    Aha. Warto wiedzieć. Czyli faktycznie trzeba dopisać do grupy filtrów ,,zbyt
    niepociumany, żeby się jak człowiek w ojczystym języku wyrażał".

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]

  • 78. Data: 2014-03-20 14:36:59
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Aha. Warto wiedzieć. Czyli faktycznie trzeba dopisać do grupy filtrów
    > ,,zbyt niepociumany, żeby się jak człowiek w ojczystym języku wyrażał".

    W 99% stosuję sprawdzanie ale czasami zapomnę, mi to nie przeszkadza choć
    przyznam że nie wygląda to ładnie .. tak mam i tego nie zmienię niestety ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 79. Data: 2014-03-20 15:00:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Swoją drogą - grać w piłkę nie lubię, wolę pojeździć na rowerze. Ale w
    > listopadzie, przy padającym deszczu ze śniegiem, to ja dziękuję uprzejmie,
    > ale wolę grzać odwłok w domu. :D

    Mientczak ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 80. Data: 2014-03-20 15:10:17
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    mr misio nabazgrał(a):

    > Wlasciwie to patologia obecnych czasow. Nikt nie gra w pilke, nikt nie
    > szydelkuje, wszyscy "informatycy" i klepia w kompach.

    poń - środa z młodym na treningi piłkarskie
    wt - czw na tekwondo
    sobota - tekwondo albo piłka zależy co jest tego dnia, w tą sobotę piłka 1h
    meczu na hali

    Jest nadzieja w naszej młodzieży :) choć po treningach jest "poproszę
    tablet"

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl