  • Data: 2014-03-20 10:48:33
    Temat: Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    nadir nabazgrał(a):

    > Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
    > zwą slim a drugi ultraslim.
    > Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam
    > się na to naciąłem.

    Przynajmniej jakiś konkret a nie wyzywanie od idiotów ...

    Ciekawe jak ma się to w praktyce bo prywatnie do tej pory nie miałem nigdy
    problemów z wymianą napędu w lapku bo wszytkie pasowały oprócz starego della
    gdzie napęd był już we własnej ich kieszeni wymienialny na barterię. Nawet
    jeśli są to dwa rodzaje to podejżewam że ramka z przejściówką na HDD też
    może występować pod dwoma formatami i nie stanowi to problemu z montarzem
    drugiego dysku zamiast napędu a to jest tematem rozmowy.

    Tak samo jest z dyskami że są zwykłe i slimm ale też na razie wszędzie
    pasują oba formaty ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl