    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Domowy NAS i przyległości
    Date: Fri, 10 Sep 2010 14:17:01 +0200

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
    news:cb9ou01tgeq6$.rk8lo0s2c0zu$.dlg@40tude.net...

    > tez sie ostatnio nad tym głowie. Z jednej strony o tanich NASach jak zyxel
    > czy WD wiele złego można przeczytć. Ze wolne, zawodne, ze sie zawieszają.

    Miałem w ręku kilkadziesiąt nasów i nie odważyłbym się na żadną ogólna
    opinię. Bardzo wiele zależy od komponentów, nawet ta sama marka, np Welland
    ma zarówno kompletny szajs jak i rowiązania wybitne. Na dodatek mamy w tej
    chwili dość szybki postęp i np już od dawna nie wpadł mi w ręce NAS
    przegrzewający się przy większych transferach.
    A jeśli chodzi o soft - to mam wrażenie że są to opensource'owe cegły. Więc
    raczej trudno mi uwierzyć, że dyski używane na jednym nasie będą niewidoczne
    na innym.

    > O wiekszości niewiele da sie przeczytać opini. Np taki 2 dyskowy Netgear
    > stora jest dość tani i wyglada (na papierze) atakcyjnie w miare. Co z tego
    > skoro niewiele konkretów można się nim dowiedzieć...

    Jeśli będą czytelnicy i jakieś pieniądze na reklamę to pojawią się poważne
    opinie.