  • Data: 2010-09-10 15:09:34
    Temat: Re: Domowy NAS i przyległości
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 15:59:54 +0200, MC napisał(a):

    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    > Ile dysków i czy zależy ci na szybkości. Duże czy małe pliki.

    Co do dysków to zależy - pewnie 2 było by lepiej ale ze względu na koszty
    wole 1. Gdybym miał 2 to pewnie i tak bym zrobił raid 1 :)

    Predkości nie muszą być oszałamiające - zasadniczo i tak mam w planie
    używanie dysków typu WD greenpower czy seagate pipeline a one wydajnością
    nie grzeszą.
    Ważne by nie zamulało - aby transfery po lan były na poziomie 20000 kb/s

    Pliki to media (filmy, muzyka) oraz backup przyrostowy - dziennie jakieś
    2/3 GB przy czym backup całościowy to jakieś 300 MB.