  • 1. Data: 2005-05-30 14:31:42
    Temat: Domeny Nazwa pl netart.pl
    Od: "zolix" <z...@W...gazeta.pl>

    Jestem Administratorem sieci Sopot-przylesie.net kiedys wzielismy domene od
    netartu i tu się problemy zaczeły ... wzioł ją mój kolega który prowadił swoją
    działalnośc zrzutke zrobiliśmy i wzioł ja na firme później zawiesił
    działalność i poninformował nas o tym włącznie z Włascicielem wystosowalismy
    pismo do netartu w marcu br ... W kwietniu 14 kwietnia odpisali nam że termin
    się skończył i że blokują domene w światowych DNS ach do 75 dni ( na
    wyjaśnienie penwie jest taki okres) Net art twierdzil wpierw ze nie ma
    odpowiednich dokumentów które wysłalismy wcześniej faksem .. okazuje się że
    trzeba podpisać własnoręcznie cesje zrzeczenia sie na kogoś innego ... po tym
    fakcie wysłalismy z pieczatkami im pisma jak powinnyc być przyczeplil się do
    pieczątek ... dalej pisaliśmy co mamy zrobić co innego mogą nam polecic itp
    napisali że mozna reklamować nasz kolega stwierdził ze to zalatwi z adminem
    tej firmy załatwił pieniadze poszły domena pokazała sie w jego panelu po czym
    zgasła dziś w poniedziałek Net art dalej sie upiera ze zablokowal ja na
    swiatowych dnsach i tyle .. powiem szczeze to nie jest firma .. Ciagle wylali
    mi spam bez odpowiedzi kontkertnych na konkretne pytania ..

    "Przykro mi, ale nie ma mozliwosci przedluzenia domeny, gdyz mozna wykonac
    przedluzenie najpozniej do 30 dni od daty wygasniecia. Firma Vivid byla
    informowana o tym. Jesli Pan Michal udzielil Panstwu takiej informacji,
    wynika to tylko z faktu, iz jest on pracownikiem Dzialu Technicznego, a nie
    dzialu Rejestracji domen.

    Serdecznie pozdrawiam, życząc miłego dnia
    Katarzyna Sekunda "

    "Nie ma mozliwosci, aby domena w dniu wczorajszym dzialala, gdyz od 14 maja
    jest delegowana na serwery DNS Rejestratora Globalnego domeny. Firma NetArt
    nie zawinila w zaden sposob. Zostala do platnika przeslana faktura proforma,
    jak rowniez zostal trzykrotnie poinformowany mailem o tym, ze przedluzenie
    okresu waznosci domeny nie zostalo oplacone."

    Ja moge wszystko zrozumieć ale klient w tym kraju nie ma żadnych praw jak to
    widać ... Firma ta nie poleciła mi żadnego innego rozwiązania kiedyś
    wspomnieli o odwołaniu ale 75 mija niedługo a z odwoływaniem się to zajmie
    przy ich polityce nastepne 75 dni jak nie więcej .. nie polecili mi innch
    rozwiązań. I są naprawde beszczelini wobec wpłacającego klienta ..
    Zwracają pieniądze i nie wykonują usługi .. pisząc przykro nam.
    Nie polecam netartu ani nazwy.pl choćbyście 10 czy 20 zl mniej mieli zapłacić
    warto skorzystać z innych usług .. a nie deliberować ..
    pozdrawiam
    Zolix

  • 2. Data: 2005-05-30 15:04:48
    Temat: Re: Domeny Nazwa pl netart.pl
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    zolix pisze:

> [...]
    > od netartu i tu się problemy zaczeły ... wzioł ją mój kolega który
    > prowadił swoją działalnośc zrzutke zrobiliśmy i wzioł ja na firme później

    Jeśli korespondencje z nimi prowadziłeś w podobnie chaotyczny sposób, z
    błędami ortograficznymi i ignorowaniem interpunkcji to ciężko się dziwić,
    ze się 'nie zrozumieliście'.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 3. Data: 2005-05-30 15:05:31
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    zolix <z...@w...gazeta.pl> wrote:
    > Jestem Administratorem sieci Sopot-przylesie.net
    <CIACH>
    > pozdrawiam
    > Zolix

    http://slowniki.pwn.pl/zasady/629737_1.html

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2005-05-30 15:19:42
    Od: Ciacho <c...@c...pl>

    zolix [z...@W...gazeta.pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Jestem Administratorem sieci Sopot-przylesie.net kiedys wzielismy domene od

    Współczuje w takim razie użytkownikom tej sieci.

> [...]
    > się skończył i że blokują domene w światowych DNS ach do 75 dni ( na

    Nie Oni tylko globalny rejestrator.

    > wyjaśnienie penwie jest taki okres) Net art twierdzil wpierw ze nie ma
    > odpowiednich dokumentów które wysłalismy wcześniej faksem .. okazuje się że

    Z tego co wiem, to w Polsce wysłanie czegokolwiem faksem nie jest
    dokumentem. Dokumenty posyła sie poczta zwykłą, faks może być conajwyżej
    'informacyjny'.

> [...]
    > pieczątek ... dalej pisaliśmy co mamy zrobić co innego mogą nam polecic itp

    Pewnie firma się nazywała "Zosia Marysia" a pieczątka na "Genowefa
    Pigwa"?

> [...]
    > swiatowych dnsach i tyle .. powiem szczeze to nie jest firma .. Ciagle wylali
    > mi spam bez odpowiedzi kontkertnych na konkretne pytania ..

    Wylali Ci spam? Wow... Też chciałbym aby ktoś mi wylał spam... Zwłaszcza
    w taką pogodę. Powiedz jak mogą mi to zrobić? :) Nawet chętnie odkupie
    od Ciebie ten przepis.

    Jeżeli miałeś na myśli, że Tobie wysłali spam, to przegladnij tą pocztę
    czy tam czasem nie ma informacji _DO KIEDY NALEŻY OPŁACIĆ DOMENĘ_ oraz
    na jaki rachunek?

> [...]
    > wynika to tylko z faktu, iz jest on pracownikiem Dzialu Technicznego, a nie

    Czego nie rozumiesz w tym cytacie?

> [...]
    > jak rowniez zostal trzykrotnie poinformowany mailem o tym, ze przedluzenie
    > okresu waznosci domeny nie zostalo oplacone."

    Nic tylko czytać maile ze zrozumieniem...

    > Ja moge wszystko zrozumieć ale klient w tym kraju nie ma żadnych praw jak to

    Swoją głupotę też? Wow, to może udaj sie do Księgi Rekordów Guinnessa,
    bo to zasługuje na nagrodę.

    > widać ... Firma ta nie poleciła mi żadnego innego rozwiązania kiedyś

    Tak, ja mam dobre rozwiązanie Twojego problemu. Przy swoim komputerze
    masz taki kabelek, zapewne zakończony koncówka typu RJ45 (ewentualnie
    mniejsza telefoniczna, lub USB do modemu NEO), wyrwij ten kabel ze
    swojego komputera i nigdy więcej nie korzystaj z tego całego interneta.
    Przecież tam tylko Sodoma i Gomora.. I nie zapomnij, że tam same treści
    pornograficzne są... O pedofilach i innych zboczeńcach to nie wspomne..

    > wspomnieli o odwołaniu ale 75 mija niedługo a z odwoływaniem się to zajmie
    > przy ich polityce nastepne 75 dni jak nie więcej .. nie polecili mi innch

    Przy Twoim sposobie pisania, to nawet więcej, bo pewnie trzeba będzie
    zatrudnić Naczelnego Głupka który ewentualnie zrozumiałby sens Twoich
    wiadomości.

    > rozwiązań. I są naprawde beszczelini wobec wpłacającego klienta ..

    Wpłacającego? Gdybyś(cie) wpłacili pięniądze nie byłoby problemu.

    > Zwracają pieniądze i nie wykonują usługi .. pisząc przykro nam.

    Jak wyżej.

    > Nie polecam netartu ani nazwy.pl choćbyście 10 czy 20 zl mniej mieli zapłacić
    > warto skorzystać z innych usług .. a nie deliberować ..

    Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
    słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

    Na przyszłość polecam lekturę regulaminu
    (http://nazwa.pl/regulamin.php?m=d&s=rej) szczególnie:
    par IX pkt 3 i pkt 5
    cały paragraf XIII
    paragraf XIV pkt 1 i pkt 2

    > pozdrawiam
    > Zolix

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: Email: c...@c...pl >< JID: c...@j...org :.
    .: Ziemia nie jest bąkiem swobodnym - tu Himalaje, tam jakiś :.

  • 5. Data: 2005-05-30 18:33:02
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Ciacho <c...@c...pl> wrote:
    > Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
    > słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

    Kup sobie lepsze słowniki. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9556

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 6. Data: 2005-05-30 20:04:51
    Od: Ciacho <c...@c...pl>

    Piotr KUCHARSKI [c...@s...waw.pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Kup sobie lepsze słowniki. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9556

    To zwracam honor. Tak mi świtało, że ma to związek z debatować ale
    jakoś nie mogłem znaleźć.

    > p.

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: c...@c...pl ][ Z Was są dupki, a nie prowokatorzy :.
    .: c...@j...org][ -- J. Stuhr :.

  • 7. Data: 2005-05-31 23:05:33
    Od: "Cezary Celekiński" <z...@N...gazeta.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> napisał(a):

    > ić
    >
    > Kup sobie lepsze słowniki. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9556
    >
    > p.

    deliberować rozmyślać, rozważać; roztrząsać, debatować.

    Etym. - łac. deliberare 'rozważać; zastanawiać się'; zob. de-; libra.

  • 8. Data: 2005-05-31 23:23:45
    Od: "Cezary Celekiński" <z...@N...gazeta.pl>

    Ciacho <c...@c...pl> napisał(a):

    > zolix [z...@W...gazeta.pl]

    > Współczuje w takim razie użytkownikom tej sieci.

    Nie masz co współczuć są zadowoleni z tego jak sieć chodzi i to jest jedna z
    lepszych sieci w trójmieście.

    > Nie Oni tylko globalny rejestrator.
    Naiwny naiwny jak dziecko we mgle ... artnet nzawa.pl właczyli tą domene i
    chodziła przez 2 dni :) żeby było śmieszniej to nie przyznają sie do tego .. a
    właczył to ich admin Michał Koterba,który chyba się zna na domenach, czy może
    się mylę ?

    > Z tego co wiem, to w Polsce wysłanie czegokolwiem faksem nie jest
    > dokumentem. Dokumenty posyła sie poczta zwykłą, faks może być conajwyżej
    > 'informacyjny'.
    ok ale informację otrzymali ... i wiedzieli że pieniądze otrzynją mieli
    kontakt emailowy oraz telefoniczny ... mogli nas powiadaomić i powiedzć krok
    po kroku jak przjść przez ich rejestracje w końcu biorą kase za swoje usługi

    > Pewnie firma się nazywała "Zosia Marysia" a pieczątka na "Genowefa
    > Pigwa"?
    Nie Zosaia marysia A firma sie nazwywa Energotech

> [...]
    >
    > Jeżeli miałeś na myśli, że Tobie wysłali spam, to przegladnij tą pocztę
    > czy tam czasem nie ma informacji _DO KIEDY NALEŻY OPŁACIĆ DOMENĘ_ oraz
    Owszem jest ale Chcieliśmy dostać fakture na nową firmę czy to takie trudne do
    zrozumienia ?

> [...]
    >
    > Przy Twoim sposobie pisania, to nawet więcej, bo pewnie trzeba będzie
    > zatrudnić Naczelnego Głupka który ewentualnie zrozumiałby sens Twoich

    Troszkę przesadzasz a na Głupka to kto inny wyszedł

> [...]
    >
    > Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
    > słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

    Szkoda że nie znasz podstaw nawet prostej Łaciny
    deliberować rozmyślać, rozważać; roztrząsać, debatować.

    Etym. - łac. deliberare 'rozważać; zastanawiać się'; zob. de-; libra.

    To Ci przetłumaczę
    Cogito, ergo sum - myślę, więc jestem

  • 9. Data: 2005-06-01 00:35:39
    Temat: dluga historia z Netartem :)
    Od: "Cezary Celekiński" <z...@N...gazeta.pl>

    mysql php (1:37)
    heh dluga historia
    mysql php (1:37)
    ale po krotce to bylo tak
    mysql php (1:37)
    wyslalem mu fakture zeby zaplacil za przedluzenie domeny (netart)
    mysql php (1:37)
    termin byl do konca maja wiec ja odlozyl na polke
    mysql php (1:38)
    3.05 patrze i oczom nie wierze zmienil sie wlasciciel domeny
    zolix (1:38)
    norma ... dziś ludzie czsu nie maja
    zolix (1:38)
    75 dni mają na blokade domeny i wyjaśnienie
    mysql php (1:39)
    fakture wyslalem mu na poczatku kwietnia
    zolix (1:39)
    nie kumam a 75 dni na blokade dali czy nie ?
    mysql php (1:39)
    sek w tym ze domenke podkupil mu dawny wspolnik
    mysql php (1:39)
    a ze mna ani z nim juz nei chca gadac bo nie jest strona
    mysql php (1:39)
    gosc stracil domene firmowa
    mysql php (1:40)
    jebany natart / nask
    zolix (1:40)
    o matko zaproponuj mu z inna końcówką domene
    mysql php (1:40)
    ma od jakiegos czasu
    zolix (1:41)
    http://www.alte.pl/
    mysql php (1:41)
    byl .pl ma com.pl
    zolix (1:41)
    tu masz dobry serwis
    mysql php (1:41)
    sek w tym ze podchodzi do teog bardzo ambicjonalnie
    zolix (1:31)
    co tak ślęczysz po nocy
    mysql php (1:31)
    a siedze browara pije
    mysql php (1:31)
    i se mysle jak zrobic balans na 2 laczach
    zolix (1:31)
    wow to też sobie otworze
    zolix (1:31)
    prosta sprawa
    zolix (1:32)
    routery z dowma wyjściami na 2 Rj45
    mysql php (1:32)
    sama realizacja jest trywialan troche zaabwy w htb i po krzyku
    zolix (1:32)
    Ty robisz ze swej stronu i provider z drugiej
    mysql php (1:32)
    ale kombinuje ktory ruch puscic ktorym linkiem
    mysql php (1:32)
    mam 2 roznych providerow musze rozdzielic uslugi na poszczegolen lacza
    zolix (1:33)
    oo to widze troche zabawy
    zolix (1:33)
    to z 2 x routery z podwjnymi RJ45
    mysql php (1:33)
    wystarczy jeden
    zolix (1:34)
    ooo no prosze ale wiecej roboty z Twojej strony
    mysql php (1:34)
    tylko ze kernel bedzie mial wiecej pracy
    zolix (1:34)
    no to też
    mysql php (1:34)
    sam router nei podzieli mi ruchu miedzy dostawcow
    zolix (1:34)
    2 prockowa maszyna do tego
    mysql php (1:34)
    bedzie puszczal zaleznie od algorytmu routingu a nie to chce uzyskac
    zolix (1:35)
    2 procki 4 GB ramu i jest git
    zolix (1:36)
    uff a u nas spokój narazie .. nic sie nie dzieje oprócz zjebanego netartu i domen
    mysql php (1:36)
    a wez nic nie mow
    zolix (1:36)
    nigdy więcej nazwa,pl
    mysql php (1:36)
    osatnio jeden klient chcial mnie powiesic za jaja
    zolix (1:37)
    za co ?
    zolix (1:37)
    co sie stało ?
[...]
    i chuj wyjebane
[...]
    14085 admin na gg
    mysql php (1:41)
    poza tym probuje go zmusic zeby wystapil do sadu bo jawnie go wyruchali
    mysql php (1:42)
    skoro faktura miala termin do 28.05 to jak mogli 28.04 ja opierdolic ?
    zolix (1:42)
    To może też ale firma musi funkcjonować w międzyczasie
    zolix (1:42)
    nie mogli mja 75 na bana
    zolix (1:43)
    Przedluzenie domeny powinno zostac oplacone na 14 dni przed uplywem
    terminu waznosci domeny, ten termin natomiast nie zostal dotrzymany,
    domena wiec zostala usunieta ponad 30 dni temu a na domeny globalne jest
    nakladana blokada prez rejestratora globalnego, nie prez nasz system,
    ktora trwa do 75 dni i w tym okresie nie mozna domeny zglosic ponownie
    do rejestracji, mozna to zrobic po tym okresie.

    zolix (1:43)
    to z netartu
    zolix (1:44)
    jesli chcesz to przesle Ci maila
    mysql php (1:44)
    podeslij
    zolix (1:44)
    e-mail jest dokumentem elektronicznym
    mysql php (1:44)
    moze uda sie jeszcze cos zrobic
    zolix (1:44)
    wiec masz czarno na białym
    zolix (1:45)
    podaj maila swego
    zolix (1:45)
    adminem tam jest Michal Koterba
    zolix (1:46)
    z nim gadaj to jest jeszcze Mądra osoba bo reszta to debile
    mysql php (1:46)
    Koterba ?
    mysql php (1:46)
    cos mnei mowi to nazwisko
    zolix (1:46)
    tak
    zolix (1:47)
    podaj mi swojego maila
    mysql php (1:47)
    ,,,,,,,,,,,,,,
    zolix (1:48)
    możesz sie powołać na mego maila i że taka procedura w ich fir,oe kest stosowana
    mysql php (1:48)
    sprobuje cos zadzialac
    zolix (1:48)
    poszlo
    mysql php (1:48)
    bo mi sie oberwalo za to ze ktos wala wykrecil
    mysql php (1:49)
    jendo co dobre to ze poki co zmienil sie tylko wlascicel rozwiazanie nadal
    jest an moj www
    zolix (1:49)
    kto upowazniony byl do tej domeny ?
    mysql php (1:49)
    tylko wlascicel firmy
    zolix (1:49)
    no to tylko on może odsprzedać ta domene
    zolix (1:50)
    jaka to domena ?
    zolix (1:50)
    sprawdze whois
    mysql php (1:50)
    carjet.pl <-- ta w dziwny sposob sprzedana
    zolix (1:50)
    przenies ta domene jak najszybciej bo maja burdel straszny
    zolix (1:51)
    w nazwa.pl ?
    mysql php (1:51)
    teraz juz w nasku
    zolix (1:52)
    DOMENA nazwa domeny carjet.pl id abonenta nsk246055 (FIRMOWA)
    serwery nazw ns1.serwery.pl.[85.128.128.10] ns2.serwery.pl.[85.128.129.10]
    utworzona 2003.06.05 ostatnia modyfikacja 2005.04.28 registrar
    nask opcja brak opcji na nazwe domeny ABONENT firma FANJET
    SERWIS SKUTERÓW WODNYCH ulica UL. TRAUGUTTA 84 miasto 80-299 GDAŃSK
    lokalizacja PL identyfikator nsk246055 telefon +48.583455814
    ostatnia modyfikacja 2005.05.07 registrar nask dane aktualne z dnia
    2005.06.01 Korzystając z wyszukiwarki Whois można uzyskać informacje na
    temat rejestratora domeny, nazwy, adresu oraz danych kontaktowych właściciela
    domeny, daty zarejestrowania i terminu wygaśnięcia domeny, nazw serwerów DNS
    na które domena jest delegowana a także kontaktu administracyjnego dla domeny.
    mysql php (1:52)
    zgadza sie tak teraz wyglada
    zolix (1:52)
    ale nie jego ip ?
    mysql php (1:53)
    a powinno tak jak carjet.com.pl (z malymi bledami)
    mysql php (1:53)
    ip saq dawnego wlasciciela (mojego klienta)
    zolix (1:54)
    oki rozumem ze jest w NAsku
    zolix (1:54)
    moment regulamin nask
    mysql php (1:55)
    najgorsze ze dawny wspolnik ma wlasna firme w tej samej branzy i obawa jest ze
    wstawi pod obcykany juz adres swoja stronke i przeciageni klientow
    zolix (1:55)
    http://www.dns.pl/cesja/index.html
    zolix (1:56)
    http://www.dns.pl/cesja/index.html#3
    mysql php (1:56)
    dlatego mowie ze to jakis wla jest bo doemna byla w netart
    mysql php (1:56)
    potem nagle wrocial do nask ale jzu z innym wlasciceielm
    zolix (1:56)
    no to wał jest straszny
    zolix (1:57)
    czy tak czy siak to 75 dni na blokade ma netart
    mysql php (1:57)
    ja sie domyslam jak to zrobil
    zolix (1:57)
    tak jak pisze
    zolix (1:57)
    jak /
    mysql php (1:57)
    jak byla spolka to domena byla w nasku
    zolix (1:58)
    i ?
    mysql php (1:58)
    jak sie wspolnicy rozeszli to klient przeniosl ja do netartu
    mysql php (1:58)
    gosc ktory wczesniej obslugiwal tego typa sie wqrwil ze zmienil sie uklad i
    dal znac dawnemu wspolnikowi
    mysql php (1:59)
    a ten pewnie poszedl do nasku posluzyl sie dawnym wpisem do krsu i przeniosl
    ja an siebie
    zolix (1:59)
    hmm ale dalej tak nie mogl zrobić z uwagi na 75 dni blokady przez netart
    zolix (1:59)
    chyba ze netart nie zablokowal tej domeny
    zolix (2:00)
    czy tak czy owak wina netartu
    mysql php (2:00)
    no i tu jest najwiekszy problem
    mysql php (2:00)
    nie jestem w stanie tego ustalic
    zolix (2:00)
    wyslalem Ci email
    zolix (2:00)
    i jest tam napisane jak wół od kiedy i od kiedy blokują
    zolix (2:01)
    wrazie czego zadzwon do dzialu technicznego netartu i poprosc Michala Koterbe
    mysle że Ci cos wyjaśni to najstarszy z netadminów
    mysql php (2:01)
    no ale w jakis sposob gosc zdobyl ta domenke
    zolix (2:02)
    pierw należy wyjaśnić kwestje w jaki sposób .. ! i czy zgodnie z zachowaniem
    75 dni na blokade
    zolix (2:02)
    a potem można podjemować działania
    zolix (2:03)
    pisać do netartu odwołanie to pierwsza forma
    zolix (2:03)
    a druga odrazu złozyć wniosek do sądu
    mysql php (2:03)
    sprobuje to jakos wyjasnic - moze sie uda
    mysql php (2:03)
    aczkolwiek juz klienta przywyczailem do mysli ze moze sie z ta domena pozegnac
    zolix (2:03)
    i podliczyć straty firmy z uwagi na brak domeny
    zolix (2:04)
    no ale firma traci na tym .. i to sporo
    mysql php (2:04)
    ano sporo
    zolix (2:04)
    kontakty .. maile korespondencja tp ich www logo informacje itp
    zolix (2:05)
    to jest poprostu nie dopuszczalne
    zolix (2:05)
    może wystąpić do netartu o odszkodowanie i to nie małe
    zolix (2:06)
    jeżeli procedury ich sie zjebały ... i nie zachowali odpowiednich dat itp
    zolix (2:06)
    ostatnio napisalem w usnecie.gazeta.pl i ich obsmarowalem
    zolix (2:07)
    to jedne kolo przyczepil sie że uzylem slowa deliberowac i ze nie znalazl w
    slowniku polskim
    zolix (2:07)
    co za gosc
    zolix (2:07)

    mysql php (2:08)
    jakis cymbal
    zolix (2:08)
    odpisalem mu ze to z laciny dleiberate dyskutowac :
    zolix (2:08)
    same barany na tych usnetowych listach no bez kitu
    zolix (2:09)
    nastepny mi pisal czego nie rozumem ze mi przysylali ciagle spam i nie
    odpowidali na moje pytania
    zolix (2:10)
    ja zadaje pytanie czemu domena byla wlaczona i jest wylaczona a oni ze zostala
    zablokowana w miedzynarodowym bla bla bla
    zolix (2:10)
    a to pisali wczesniej
    zolix (2:10)
    tylko ze koterba ja odblokowal
    zolix (2:10)
    ale pani od sprzedarzy domen sie poczula urazona
    mysql php (2:11)
    to jzu jej problem
    mysql php (2:11)
    jak sie ma zylke zamist mozgu to tak bywa
    zolix (2:11)
    napisalem jej ze w uzgodnieniu z adminem a ona odpisuje ze admin nie nalezy do
    dzialu domen tylko do dzialu technicznego
    zolix (2:12)
    Mówie Ci zle sie dzieje w Netarcie pogubili sie
    mysql php (2:12)
    tak chyab cos ich przeroslo
    zolix (2:13)
    kumpel wczoraj zaczol wycosfywac domeny bo sie wkurwil na maxa gdy zadzwnil o
    14:50 i rozmawia z jakism adminem
    zolix (2:13)
    a on tekst do niego prosze zadwonic jutro o 15:00 do dzialu domen
    zolix (2:13)
    on sie pyta czy z adminem rozmawia prosze zadzwonic jutro do dzialu domen
    zolix (2:14)
    i jak automatyczna sekretarka
    zolix (2:14)
    to wycofal 6 domen od nich i przy 5 tej dzwonili do niego czy nie jest
    zadowolony z ich uslug ... powiedzial im z jakich uslug ? chyba pogrzebowe
    mozecie swiadczyc
    mysql php (2:15)

    zolix (2:16)
    a jak masz doemny zaplacone to mozesz je przeniesc bezplatnie do
    http://www.alte.pl/
    mysql php (2:16)
    btw: znasz moze gdzies jakis whois ktory pozwolil by szukac po wlascicielu ?
    zolix (2:17)
    hmm
    zolix (2:17)
    no nie jezeli zastrzegl sobie to nie aprawdz na ww.alte.pl
    zolix (2:17)
    moze u nich
    mysql php (2:18)
    bardzo mi sie podoba
    mysql php (2:18)
    wlascicielem domey fanjet.pl jest z kolei firma biall-net
    mysql php (2:18)
    i hostuje ja netart
    zolix (2:19)
    no widzisz
    zolix (2:19)
    he he
    mysql php (2:19)
    bardzo fajnie
    zolix (2:19)
    naprawde fajne rozwiazania maja adina na gg wiec spox
    mysql php (2:19)
    jakos mam wrazenie e to sa bledy jakiegos jebanego systemu gdzie sie indeksy w
    bazie posypaly
    mysql php (2:19)
    i teraz jest taki burdel
    zolix (2:20)
    w netarcie ?
    mysql php (2:20)
    yhm
    zolix (2:20)
    bardzo moliwe
    zolix (2:20)
    wysłałem potwierdzenia Tadka,
    nie rozmawiałem z nimi bo mam zapierdziel w robocie,
    w moim panelu nadal widnieje jaka domena usunięta i nic z nią nie mogę zrobić

    Cezar wrote:
    co jest z ta domena sopot-przylesie.net ? ? co sie dzieje ? zalatwiles cos z
    systemem ?
    zolix (2:21)
    kuźwa... ofiary własnego systemu normalnie z nich są...
    w moim panelu domena jest na liście "domeny usuniete"
    i w ogóle nie mogę tego ani edytować ani nic...
    żadnego statusu tam nie mogę zmienić,nie ma takich opcji

    pozdr
    robert
    zolix (2:21)
    heheh
    mysql php (2:22)
    no coz tak bywa jak sie jacys lamerzy za budowe powaznych systemow biora
    mysql php (2:22)
    ale co zrobic mam znajomego an zie, gosc jest zielony w projektowaniu systemow
    a pisze dla powaznych firm
    mysql php (2:22)
    "powaznych"
    mysql php (2:22)
    a potem sie indeksy pierdola
    mysql php (2:23)
    i inne cuda dzieja
    mysql php (2:23)
    ale co tam chca miec tanio to maja
    zolix (2:23)
    he he co za jaja a specjalisci na zachodzie sie bujaja
    zolix (2:23)
    albo maja w D ich firmy bo placa za malo
    mysql php (2:24)
    hiehie fajnie Ci pani napisala
    mysql php (2:25)
    faxu eni honruaj za to maial tak
    mysql php (2:25)
    chociaz mail jet latwiej podrobic niz faks a ten drugi dziala na prawach kopii
    zolix (2:25)
    no niestety specjalistka z netartu

  • 10. Data: 2005-06-01 02:00:15
    Od: ~OutSideR~ <newsNoSpaM#outKROPAhome.pl>

    Witam,

    W Twoim poscie datowanym 30 maja 2005 (17:05:31) mozna przeczytac:
    > http://slowniki.pwn.pl/zasady/629737_1.html

    Url za url: http://www.dysleksja.pl/cotojest.htm
    Fakt faktem - istnieja spell checkery, z ktorych nalezy korzystac
    niezaleznie czy jest sie chce czy nie.

    Andrzej Chabierski
    ~OutSideR~ mailto:newsNoSpaM#outKROPAhome.pl