    From: "Cezary Celekiński" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: dluga historia z Netartem :)
    Date: Wed, 1 Jun 2005 00:35:39 +0000 (UTC)

    mysql php (1:37)
    heh dluga historia
    mysql php (1:37)
    ale po krotce to bylo tak
    mysql php (1:37)
    wyslalem mu fakture zeby zaplacil za przedluzenie domeny (netart)
    mysql php (1:37)
    termin byl do konca maja wiec ja odlozyl na polke
    mysql php (1:38)
    3.05 patrze i oczom nie wierze zmienil sie wlasciciel domeny
    zolix (1:38)
    norma ... dziś ludzie czsu nie maja
    zolix (1:38)
    75 dni mają na blokade domeny i wyjaśnienie
    mysql php (1:39)
    fakture wyslalem mu na poczatku kwietnia
    zolix (1:39)
    nie kumam a 75 dni na blokade dali czy nie ?
    mysql php (1:39)
    sek w tym ze domenke podkupil mu dawny wspolnik
    mysql php (1:39)
    a ze mna ani z nim juz nei chca gadac bo nie jest strona
    mysql php (1:39)
    gosc stracil domene firmowa
    mysql php (1:40)
    jebany natart / nask
    zolix (1:40)
    o matko zaproponuj mu z inna końcówką domene
    mysql php (1:40)
    ma od jakiegos czasu
    zolix (1:41)
    http://www.alte.pl/
    mysql php (1:41)
    byl .pl ma com.pl
    zolix (1:41)
    tu masz dobry serwis
    mysql php (1:41)
    sek w tym ze podchodzi do teog bardzo ambicjonalnie
    zolix (1:31)
    co tak ślęczysz po nocy
    mysql php (1:31)
    a siedze browara pije
    mysql php (1:31)
    i se mysle jak zrobic balans na 2 laczach
    zolix (1:31)
    wow to też sobie otworze
    zolix (1:31)
    prosta sprawa
    zolix (1:32)
    routery z dowma wyjściami na 2 Rj45
    mysql php (1:32)
    sama realizacja jest trywialan troche zaabwy w htb i po krzyku
    zolix (1:32)
    Ty robisz ze swej stronu i provider z drugiej
    mysql php (1:32)
    ale kombinuje ktory ruch puscic ktorym linkiem
    mysql php (1:32)
    mam 2 roznych providerow musze rozdzielic uslugi na poszczegolen lacza
    zolix (1:33)
    oo to widze troche zabawy
    zolix (1:33)
    to z 2 x routery z podwjnymi RJ45
    mysql php (1:33)
    wystarczy jeden
    zolix (1:34)
    ooo no prosze ale wiecej roboty z Twojej strony
    mysql php (1:34)
    tylko ze kernel bedzie mial wiecej pracy
    zolix (1:34)
    no to też
    mysql php (1:34)
    sam router nei podzieli mi ruchu miedzy dostawcow
    zolix (1:34)
    2 prockowa maszyna do tego
    mysql php (1:34)
    bedzie puszczal zaleznie od algorytmu routingu a nie to chce uzyskac
    zolix (1:35)
    2 procki 4 GB ramu i jest git
    zolix (1:36)
    uff a u nas spokój narazie .. nic sie nie dzieje oprócz zjebanego netartu i domen
    mysql php (1:36)
    a wez nic nie mow
    zolix (1:36)
    nigdy więcej nazwa,pl
    mysql php (1:36)
    osatnio jeden klient chcial mnie powiesic za jaja
    zolix (1:37)
    za co ?
    zolix (1:37)
    co sie stało ?
[...]
    i chuj wyjebane
[...]
    14085 admin na gg
    mysql php (1:41)
    poza tym probuje go zmusic zeby wystapil do sadu bo jawnie go wyruchali
    mysql php (1:42)
    skoro faktura miala termin do 28.05 to jak mogli 28.04 ja opierdolic ?
    zolix (1:42)
    To może też ale firma musi funkcjonować w międzyczasie
    zolix (1:42)
    nie mogli mja 75 na bana
    zolix (1:43)
    Przedluzenie domeny powinno zostac oplacone na 14 dni przed uplywem
    terminu waznosci domeny, ten termin natomiast nie zostal dotrzymany,
    domena wiec zostala usunieta ponad 30 dni temu a na domeny globalne jest
    nakladana blokada prez rejestratora globalnego, nie prez nasz system,
    ktora trwa do 75 dni i w tym okresie nie mozna domeny zglosic ponownie
    do rejestracji, mozna to zrobic po tym okresie.

    zolix (1:43)
    to z netartu
    zolix (1:44)
    jesli chcesz to przesle Ci maila
    mysql php (1:44)
    podeslij
    zolix (1:44)
    e-mail jest dokumentem elektronicznym
    mysql php (1:44)
    moze uda sie jeszcze cos zrobic
    zolix (1:44)
    wiec masz czarno na białym
    zolix (1:45)
    podaj maila swego
    zolix (1:45)
    adminem tam jest Michal Koterba
    zolix (1:46)
    z nim gadaj to jest jeszcze Mądra osoba bo reszta to debile
    mysql php (1:46)
    Koterba ?
    mysql php (1:46)
    cos mnei mowi to nazwisko
    zolix (1:46)
    tak
    zolix (1:47)
    podaj mi swojego maila
    mysql php (1:47)
    ,,,,,,,,,,,,,,
    zolix (1:48)
    możesz sie powołać na mego maila i że taka procedura w ich fir,oe kest stosowana
    mysql php (1:48)
    sprobuje cos zadzialac
    zolix (1:48)
    poszlo
    mysql php (1:48)
    bo mi sie oberwalo za to ze ktos wala wykrecil
    mysql php (1:49)
    jendo co dobre to ze poki co zmienil sie tylko wlascicel rozwiazanie nadal
    jest an moj www
    zolix (1:49)
    kto upowazniony byl do tej domeny ?
    mysql php (1:49)
    tylko wlascicel firmy
    zolix (1:49)
    no to tylko on może odsprzedać ta domene
    zolix (1:50)
    jaka to domena ?
    zolix (1:50)
    sprawdze whois
    mysql php (1:50)
    carjet.pl <-- ta w dziwny sposob sprzedana
    zolix (1:50)
    przenies ta domene jak najszybciej bo maja burdel straszny
    zolix (1:51)
    w nazwa.pl ?
    mysql php (1:51)
    teraz juz w nasku
    zolix (1:52)
    DOMENA nazwa domeny carjet.pl id abonenta nsk246055 (FIRMOWA)
    serwery nazw ns1.serwery.pl.[85.128.128.10] ns2.serwery.pl.[85.128.129.10]
    utworzona 2003.06.05 ostatnia modyfikacja 2005.04.28 registrar
    nask opcja brak opcji na nazwe domeny ABONENT firma FANJET
    SERWIS SKUTERÓW WODNYCH ulica UL. TRAUGUTTA 84 miasto 80-299 GDAŃSK
    lokalizacja PL identyfikator nsk246055 telefon +48.583455814
    ostatnia modyfikacja 2005.05.07 registrar nask dane aktualne z dnia
    2005.06.01 Korzystając z wyszukiwarki Whois można uzyskać informacje na
    temat rejestratora domeny, nazwy, adresu oraz danych kontaktowych właściciela
    domeny, daty zarejestrowania i terminu wygaśnięcia domeny, nazw serwerów DNS
    na które domena jest delegowana a także kontaktu administracyjnego dla domeny.
    mysql php (1:52)
    zgadza sie tak teraz wyglada
    zolix (1:52)
    ale nie jego ip ?
    mysql php (1:53)
    a powinno tak jak carjet.com.pl (z malymi bledami)
    mysql php (1:53)
    ip saq dawnego wlasciciela (mojego klienta)
    zolix (1:54)
    oki rozumem ze jest w NAsku
    zolix (1:54)
    moment regulamin nask
    mysql php (1:55)
    najgorsze ze dawny wspolnik ma wlasna firme w tej samej branzy i obawa jest ze
    wstawi pod obcykany juz adres swoja stronke i przeciageni klientow
    zolix (1:55)
    http://www.dns.pl/cesja/index.html
    zolix (1:56)
    http://www.dns.pl/cesja/index.html#3
    mysql php (1:56)
    dlatego mowie ze to jakis wla jest bo doemna byla w netart
    mysql php (1:56)
    potem nagle wrocial do nask ale jzu z innym wlasciceielm
    zolix (1:56)
    no to wał jest straszny
    zolix (1:57)
    czy tak czy siak to 75 dni na blokade ma netart
    mysql php (1:57)
    ja sie domyslam jak to zrobil
    zolix (1:57)
    tak jak pisze
    zolix (1:57)
    jak /
    mysql php (1:57)
    jak byla spolka to domena byla w nasku
    zolix (1:58)
    i ?
    mysql php (1:58)
    jak sie wspolnicy rozeszli to klient przeniosl ja do netartu
    mysql php (1:58)
    gosc ktory wczesniej obslugiwal tego typa sie wqrwil ze zmienil sie uklad i
    dal znac dawnemu wspolnikowi
    mysql php (1:59)
    a ten pewnie poszedl do nasku posluzyl sie dawnym wpisem do krsu i przeniosl
    ja an siebie
    zolix (1:59)
    hmm ale dalej tak nie mogl zrobić z uwagi na 75 dni blokady przez netart
    zolix (1:59)
    chyba ze netart nie zablokowal tej domeny
    zolix (2:00)
    czy tak czy owak wina netartu
    mysql php (2:00)
    no i tu jest najwiekszy problem
    mysql php (2:00)
    nie jestem w stanie tego ustalic
    zolix (2:00)
    wyslalem Ci email
    zolix (2:00)
    i jest tam napisane jak wół od kiedy i od kiedy blokują
    zolix (2:01)
    wrazie czego zadzwon do dzialu technicznego netartu i poprosc Michala Koterbe
    mysle że Ci cos wyjaśni to najstarszy z netadminów
    mysql php (2:01)
    no ale w jakis sposob gosc zdobyl ta domenke
    zolix (2:02)
    pierw należy wyjaśnić kwestje w jaki sposób .. ! i czy zgodnie z zachowaniem
    75 dni na blokade
    zolix (2:02)
    a potem można podjemować działania
    zolix (2:03)
    pisać do netartu odwołanie to pierwsza forma
    zolix (2:03)
    a druga odrazu złozyć wniosek do sądu
    mysql php (2:03)
    sprobuje to jakos wyjasnic - moze sie uda
    mysql php (2:03)
    aczkolwiek juz klienta przywyczailem do mysli ze moze sie z ta domena pozegnac
    zolix (2:03)
    i podliczyć straty firmy z uwagi na brak domeny
    zolix (2:04)
    no ale firma traci na tym .. i to sporo
    mysql php (2:04)
    ano sporo
    zolix (2:04)
    kontakty .. maile korespondencja tp ich www logo informacje itp
    zolix (2:05)
    to jest poprostu nie dopuszczalne
    zolix (2:05)
    może wystąpić do netartu o odszkodowanie i to nie małe
    zolix (2:06)
    jeżeli procedury ich sie zjebały ... i nie zachowali odpowiednich dat itp
    zolix (2:06)
    ostatnio napisalem w usnecie.gazeta.pl i ich obsmarowalem
    zolix (2:07)
    to jedne kolo przyczepil sie że uzylem slowa deliberowac i ze nie znalazl w
    slowniku polskim
    zolix (2:07)
    co za gosc
    zolix (2:07)

    mysql php (2:08)
    jakis cymbal
    zolix (2:08)
    odpisalem mu ze to z laciny dleiberate dyskutowac :
    zolix (2:08)
    same barany na tych usnetowych listach no bez kitu
    zolix (2:09)
    nastepny mi pisal czego nie rozumem ze mi przysylali ciagle spam i nie
    odpowidali na moje pytania
    zolix (2:10)
    ja zadaje pytanie czemu domena byla wlaczona i jest wylaczona a oni ze zostala
    zablokowana w miedzynarodowym bla bla bla
    zolix (2:10)
    a to pisali wczesniej
    zolix (2:10)
    tylko ze koterba ja odblokowal
    zolix (2:10)
    ale pani od sprzedarzy domen sie poczula urazona
    mysql php (2:11)
    to jzu jej problem
    mysql php (2:11)
    jak sie ma zylke zamist mozgu to tak bywa
    zolix (2:11)
    napisalem jej ze w uzgodnieniu z adminem a ona odpisuje ze admin nie nalezy do
    dzialu domen tylko do dzialu technicznego
    zolix (2:12)
    Mówie Ci zle sie dzieje w Netarcie pogubili sie
    mysql php (2:12)
    tak chyab cos ich przeroslo
    zolix (2:13)
    kumpel wczoraj zaczol wycosfywac domeny bo sie wkurwil na maxa gdy zadzwnil o
    14:50 i rozmawia z jakism adminem
    zolix (2:13)
    a on tekst do niego prosze zadwonic jutro o 15:00 do dzialu domen
    zolix (2:13)
    on sie pyta czy z adminem rozmawia prosze zadzwonic jutro do dzialu domen
    zolix (2:14)
    i jak automatyczna sekretarka
    zolix (2:14)
    to wycofal 6 domen od nich i przy 5 tej dzwonili do niego czy nie jest
    zadowolony z ich uslug ... powiedzial im z jakich uslug ? chyba pogrzebowe
    mozecie swiadczyc
    mysql php (2:15)

    zolix (2:16)
    a jak masz doemny zaplacone to mozesz je przeniesc bezplatnie do
    http://www.alte.pl/
    mysql php (2:16)
    btw: znasz moze gdzies jakis whois ktory pozwolil by szukac po wlascicielu ?
    zolix (2:17)
    hmm
    zolix (2:17)
    no nie jezeli zastrzegl sobie to nie aprawdz na ww.alte.pl
    zolix (2:17)
    moze u nich
    mysql php (2:18)
    bardzo mi sie podoba
    mysql php (2:18)
    wlascicielem domey fanjet.pl jest z kolei firma biall-net
    mysql php (2:18)
    i hostuje ja netart
    zolix (2:19)
    no widzisz
    zolix (2:19)
    he he
    mysql php (2:19)
    bardzo fajnie
    zolix (2:19)
    naprawde fajne rozwiazania maja adina na gg wiec spox
    mysql php (2:19)
    jakos mam wrazenie e to sa bledy jakiegos jebanego systemu gdzie sie indeksy w
    bazie posypaly
    mysql php (2:19)
    i teraz jest taki burdel
    zolix (2:20)
    w netarcie ?
    mysql php (2:20)
    yhm
    zolix (2:20)
    bardzo moliwe
    zolix (2:20)
    wysłałem potwierdzenia Tadka,
    nie rozmawiałem z nimi bo mam zapierdziel w robocie,
    w moim panelu nadal widnieje jaka domena usunięta i nic z nią nie mogę zrobić

    Cezar wrote:
    co jest z ta domena sopot-przylesie.net ? ? co sie dzieje ? zalatwiles cos z
    systemem ?
    zolix (2:21)
    kuźwa... ofiary własnego systemu normalnie z nich są...
    w moim panelu domena jest na liście "domeny usuniete"
    i w ogóle nie mogę tego ani edytować ani nic...
    żadnego statusu tam nie mogę zmienić,nie ma takich opcji

    pozdr
    robert
    zolix (2:21)
    heheh
    mysql php (2:22)
    no coz tak bywa jak sie jacys lamerzy za budowe powaznych systemow biora
    mysql php (2:22)
    ale co zrobic mam znajomego an zie, gosc jest zielony w projektowaniu systemow
    a pisze dla powaznych firm
    mysql php (2:22)
    "powaznych"
    mysql php (2:22)
    a potem sie indeksy pierdola
    mysql php (2:23)
    i inne cuda dzieja
    mysql php (2:23)
    ale co tam chca miec tanio to maja
    zolix (2:23)
    he he co za jaja a specjalisci na zachodzie sie bujaja
    zolix (2:23)
    albo maja w D ich firmy bo placa za malo
    mysql php (2:24)
    hiehie fajnie Ci pani napisala
    mysql php (2:25)
    faxu eni honruaj za to maial tak
    mysql php (2:25)
    chociaz mail jet latwiej podrobic niz faks a ten drugi dziala na prawach kopii
    zolix (2:25)
    no niestety specjalistka z netartu