    From: "Cezary Celekiński" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Domeny Nazwa pl netart.pl
    Date: Tue, 31 May 2005 23:23:45 +0000 (UTC)

    Ciacho <c...@c...pl> napisał(a):

    > zolix [z...@W...gazeta.pl]

    > Współczuje w takim razie użytkownikom tej sieci.

    Nie masz co współczuć są zadowoleni z tego jak sieć chodzi i to jest jedna z
    lepszych sieci w trójmieście.

    > Nie Oni tylko globalny rejestrator.
    Naiwny naiwny jak dziecko we mgle ... artnet nzawa.pl właczyli tą domene i
    chodziła przez 2 dni :) żeby było śmieszniej to nie przyznają sie do tego .. a
    właczył to ich admin Michał Koterba,który chyba się zna na domenach, czy może
    się mylę ?

    > Z tego co wiem, to w Polsce wysłanie czegokolwiem faksem nie jest
    > dokumentem. Dokumenty posyła sie poczta zwykłą, faks może być conajwyżej
    > 'informacyjny'.
    ok ale informację otrzymali ... i wiedzieli że pieniądze otrzynją mieli
    kontakt emailowy oraz telefoniczny ... mogli nas powiadaomić i powiedzć krok
    po kroku jak przjść przez ich rejestracje w końcu biorą kase za swoje usługi

    > Pewnie firma się nazywała "Zosia Marysia" a pieczątka na "Genowefa
    > Pigwa"?
    Nie Zosaia marysia A firma sie nazwywa Energotech

    > Wylali Ci spam? Wow... Też chciałbym aby ktoś mi wylał spam... Zwłaszcza
    > w taką pogodę. Powiedz jak mogą mi to zrobić? :) Nawet chętnie odkupie
    > od Ciebie ten przepis.
    >
    > Jeżeli miałeś na myśli, że Tobie wysłali spam, to przegladnij tą pocztę
    > czy tam czasem nie ma informacji _DO KIEDY NALEŻY OPŁACIĆ DOMENĘ_ oraz
    > na jaki rachunek?
    Owszem jest ale Chcieliśmy dostać fakture na nową firmę czy to takie trudne do
    zrozumienia ?

> [...]
    >
    > Tak, ja mam dobre rozwiązanie Twojego problemu. Przy swoim komputerze
    > masz taki kabelek, zapewne zakończony koncówka typu RJ45 (ewentualnie
    > mniejsza telefoniczna, lub USB do modemu NEO), wyrwij ten kabel ze
    > swojego komputera i nigdy więcej nie korzystaj z tego całego interneta.
    > Przecież tam tylko Sodoma i Gomora.. I nie zapomnij, że tam same treści
    > pornograficzne są... O pedofilach i innych zboczeńcach to nie wspomne..

    > Przy Twoim sposobie pisania, to nawet więcej, bo pewnie trzeba będzie
    > zatrudnić Naczelnego Głupka który ewentualnie zrozumiałby sens Twoich

    Troszkę przesadzasz a na Głupka to kto inny wyszedł

    > Wpłacającego? Gdybyś(cie) wpłacili pięniądze nie byłoby problemu.

    > Jak wyżej.

    > Deliberować... Może miałeś na myśli 'kalibrować'? Kurcze, żaden ze
    > słowników nie potrafi mi powiedzieć co oznacza to słowo.

    Szkoda że nie znasz podstaw nawet prostej Łaciny
    deliberować rozmyślać, rozważać; roztrząsać, debatować.

    Etym. - łac. deliberare 'rozważać; zastanawiać się'; zob. de-; libra.

    To Ci przetłumaczę
    Cogito, ergo sum - myślę, więc jestem