    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Domena - obsługa domeny
    Date: Sat, 24 Apr 2004 15:54:44 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
    > Ta informacja zostala wyslana automatycznie. NIE ODPOWIADAJ na nia.
    > Jesli masz jakies pytania, skontaktuj sie z podmiotem, ktory obsluguje
    > Twoja domene.

    zobacz to co na dole:

    <tresc tego posta>
    Witam,

    jako ze mam konto na serwerze sisco.pl dostalem od nich taka wiadomosc,
    jednak nie rejestrowalem u nich zadnej domeny, wiec nie bardzo wiem o co
    chodzi. Moze ktos z szanownych grupowiczow jest w temacie ?

    Oto tresc listu:

    --->8---
    Szanowni Państwo !

    W dniu 23 kwietnia 2004 roku, niektórzy z Państwa mogli otrzymać z NASK
    maile lub telefony o niepokojącej treści.
    Pragniemy zapewnić że działania NASK mają charakter patologiczny i nie będą
    miały wpływu na zdolność SISCO do obsługi klientów jak i jakość świadczonych
    przez nas usług .
    Poniżej oficjalny komunikat zarządu SISCO w przedmiotowej sprawie :

    W związku z podjęciem przez NASK działań wykorzystujących pozycję
    monopolistyczną na rynku domen internetowych w Polsce , noszących znamiona
    nieuczciwej konkurencji , na szkodę SISCO i jej klientów , informujemy że
    ten skandaliczny incydent został zgłoszony już do Urzędu Ochrony Konkurencji
    i Konsumentów i będzie przedmiotem postępowania przeciwko NASK .
    O wynikach postępowania będziemy informować P.t. Klientów na bieżąco .
    Pragniemy wyrazić ubolewanie w związku z zaistniałą sytuacją i zapewnić że
    dołożymy wszelkich starań by winni tego incydentu zostali ukarani.

    Pozdrawiamy i życzymy sukcesów

    Zespół SISCO sp z o o
    --->8---
    </tresc tego posta>