  • Data: 2022-01-26 01:44:34
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 00:52, Akarm pisze:

    > To dyskusja na grupę samochodową. Tylko wtedy nie czytałbym wypowiedzi
    > JF, bo na samochodach mam go w KF.

    No czasem mieli te odpowiedzi na "zmęczenie" i nie czyta ze
    zrozumieniem. Momentami wydaje mi się, że robi to specjalnie ale w sumie
    z nudów.

    > I pomyśleć, że zaczęło się od tradycyjnego nieogara, który nigdzie nie
    > daje sobie rady. Za to natychmiast obraża ludzi, którzy udzielają
    > odpowiedzi. :D

    Kamil tak ma. Zwykłe zwalanie odpowiedzialności na kogoś z powodu
    własnego nieogaru. To tradycyjne zachowanie chama vs inteligentnego
    suwerena. Nigdy jeszcze nie doradził komuś, zawsze przyłazi z
    pretensjami do świata i szuka odpowiedzi :)
    Czysty roszczeniowiec, śmieć ludzki, taki.
    Czasem czuję potrzebę, popchnąć takiego do przepaści albo podać mu rękę.
    Jak ugryzie to też mam z tego "doładowanie". Nie czuję się lepszy z tego
    powodu, prędzej jak światełko w ciemności :D...mógłbym nie odpisać w
    ogóle i chichotać zza szybki monitora :) ale coś mnie jednak korci,
    spróbować.

    > Kiedy ja chciałem doładować kartę telefoniczną, to po prostu
    > sprawdziłem, komu mam zapłacić.
    > Ale ja to jakiś nietypowy jestem. W przeciwieństwie do wielu - myślę. ;)

    Jesteś człowiekiem i nie boisz się tego użyć :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>