  • Data: 2022-01-27 16:59:50
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2022 o 16:44, J.F pisze:

    > byc moze ... ale sprawdzales sie ostatnio gdzies na parkingu pod
    > marketem?
    > Poczekaj az ktos przejedzie, zgadnij na sluch, a potem sprawdz
    > inna metodą :-)

    Zero problemów. Napiszę Ci tak. Mam psa i parkuję pod oknem...przy
    głównej ulicy.
    W dzień na moim miejscu parkują 2 miliardy innych samochodów. Jeśli JA
    podjeżdżam i staję nawet +/- 10m od mojego miejsca, to natychmiast mój
    pies jest w oknie i kiwa mi przez szybkę :] Nigdy tego nie robi dla
    innych samochodów :) Tak to działa. W sumie uznaję to za normę i u ludzi
    podobnie ale wiem, że są ludzie, którzy nie rozróżniają pisku widelca po
    talerzu od koncertu d-moll Wieniawskiego :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>