  • 1. Data: 2010-11-03 23:29:47
    Temat: Dokumentacja LPG w sprowadzonym aucie
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Heja
    Sprowadzilem autko z instalacja LPG, nie dostalem zadnych dokumentow od
    instalacji gazowej.
    Szykuje sie na przeglad zerowy, czy bede potrzebowal jakies dokumenty
    (duplikat od producenta?) na zbiornik LPG (wazny do grudnia 2014 firmy
    Stako)
    Pytam zeby dwa razy na przeglad nie jezdzic
    Pozdroofka

  • 2. Data: 2010-11-03 23:38:27
    Temat: Re: Dokumentacja LPG w sprowadzonym aucie
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Sprowadziles Stako? Przeciez to polska firma... Taki zasieg maja?

    pzdr

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2010-11-03 23:51:55
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Sprowadziles Stako? Przeciez to polska firma... Taki zasieg maja?

    Tez sie zdziwilem

  • 4. Data: 2010-11-04 07:58:38
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-03 23:29, Tulipson pisze:
> [...]
    > Stako)
    > Pytam zeby dwa razy na przeglad nie jezdzic

    Przerabiałem to. Stako wystawia jeszcze raz legalizacje na swoje
    zbiorniki przy zagubionych papierach. Wystarczy do nich
    zadzwonić/napisać (nie pamiętam) i przysyłają dokumenty.

  • 5. Data: 2010-11-04 14:38:07

    Wed, 3 Nov 2010 23:29:47 +0100, w
    <4cd1e259$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>, "Tulipson"
    <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Szykuje sie na przeglad zerowy, czy bede potrzebowal jakies dokumenty
    > (duplikat od producenta?) na zbiornik LPG (wazny do grudnia 2014 firmy

    Żadnych? To będziesz miał chyba problem, ja musiałem jechać do rzeczoznawcy od
    LPG, który sprawdził i opisał instalację oraz wydał dokument, że ta instalacja
    jest u nas cacy, jest zgodna z pierdyliardem norm i można jechać na przegląd.

    A papiery od gazu miałem swoją drogą, ale francuskie.