-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task
.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: mateoos <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dokladka siedzen - procedury
Date: Thu, 08 Apr 2010 07:51:47 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 40
Message-ID: <hpjr1c$2a29$1@news.mm.pl>
References: <hpii30$uej$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-86.szczecin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1270706028 75849 89.229.95.86 (8 Apr 2010 05:53:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 05:53:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <hpii30$uej$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271300
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-04-07 20:14, Plumpi pisze:
> Witam.
>
> Pojawila sie sprawa dolozenia miejsc siedzacych w busie.
> Auto jest obecnie zarejestrowane na 5 osób, a ja potrzebuje dolozyc
> jeszcze 3
> Jak wyglada taka procedura ?
> Montuje siedzenia, pasy, robie przeglad techniczny, udaje sie do urzedu
> celem wbicia do DR ?
> Czy siedzenia i pasy musza miec jakies atesty czy tez wystarcza
> oryginalne zdemontowane z podobnego pojazdu ?
> Czy montaz musi wykonac uprawniona firma (podobnie jak w przypadku
> instlacji LPG) i wystawic jakis dokument ?
> Czy sa jakies wymagania techniczne zwiazane z oddzieleniem czesci
> ladunkowej od czesci pasazerskiej ?
>
W przypadku firm, zajmujących się adaptacjami pojazdów sprawa wygląda
następująco:
1) bierzemy furgon blaszak z dwoma lub trzema siedzeniami z przodu;
2) w drugim rzędzie montowana jest kanapa na 3 lub 4 osoby;
3) firma wystawia świadectwo homologacji, poświadczającą zmianę ciężaru
pojazdu i liczby miejsc;
4) z homologacją oryginalną i tą drugą należy udać się do WK;
5) następuje rejestracja samochodu.
W przypadku auta już zarejestrowanego, można p. 3) zastąpić badaniem
jednostkowym na SKP, tam wydane zostanie zaświadczenie i z tymże
świstkiem można iść do WK, gdzie dopisane zostaną stosowne uwagi w DR.
Najprościej byłoby zapytać w WK albo diagnostę na SKP.
Jeśli będziesz szukał firmy, która dokona takiej przeróbki fachowo i
solidnie, daj znać.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe