  • Data: 2011-12-13 09:34:16
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 08:05, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > To błędne koło, więc przypomnę
    > tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

    Ale wyglada, ze wracaja (a raczej nie skonczyly sie jeszcze dla nich)
    czasy komuny ;) , kiedy to "wladza" ma zawsze racje i prawo jej nie
    obowizazuje...
    Np. kwestia lamania PoRD przez nieoznakowane radiowozy - kilka razy
    juz komendant glowny (?) wystepowal z wniskiem o traktowanie ich z
    grubsza jak pojazdy uprzywilejowane i co? Nie jest to jakis blad
    legislacyjny, tylko NIE MA ZGODY na lamanie przepisow przez takie
    pojazdy.
    A co robo policja? Olewa to calkowicie, jesli ktos juz sie uprze i np.
    zada rowniez ukarania policjanta (ktory lamal dokladnie te same
    przepisy!), to jego przelozony z mrugnieciem oka daje mu puczenie i...
    kaze robic to samo...
    I pozniej sie dziwic, ze ludzi to wq...

    WS