  • Data: 2012-03-25 11:25:09
    Temat: Re: Dojazd do czeskiej Pragi - którędy?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek, Thu, 22 Mar 2012 13:17:49 +0100, pl.misc.samochody:

    > Pytanie, jak to Pepikowi wytłumaczyć na drodze w razie, gdyby był uparty
    > i chciał koniecznie wydębić "pokutę"?

    No nie wiem, ja bym spróbował w jakimś języku... Angielski, niemieckim, po
    jakiemu tam mówisz. I, na Boga, nie sil się na wizję świata, że "czeski to
    taki polski tylko śmieszniej", bo to brzmi dla Czechów jakbyś się z ich
    języka nabijał. A wtedy pewnikiem coś znajdą, żeby Ci wpieprzyć mandat.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.