  • Data: 2012-03-25 19:54:59
    Temat: Re: Dojazd do czeskiej Pragi - którędy?
    Od: JaromirD <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Niedawno pojechałem do Pragi z nawigacją Google i nie żałowałem.
    > Wyznaczyla mi trasę, na która sam bym się nie poważył ale zaufałem i
    > jechałem totalnie pustymi bocznymi drogami do Hradca-Kralowe a potem
    > autostradą do Pragi. Ale jechałem z Opola i dlatego droga przez
    > Hradec. Z Kalwarii ta droga raczej nie będzie optymalna.

    > Takie rzeczy mam na stałe...

    > Poplatek pro dalnice - 310CZK za 10-dniową do 3.5 tony na większych
    > stacjach benzynowych.

    > Jak chcesz mieć roaming danych w T-Mobile, to włączaj jeszcze przed
> [...]
    Jechać będę z automapą. Ona w ogóle pokazuje dziwne rzeczy (nowa wersja)
    albo wywala błąd. Musze dzelić trasę na odcinki, żeby ja wyznaczyła. Telefon
    mam w innej sieci.
    A propos winietki, gdzie ją kupić w Cieszynie Boguszowicach?
    Na koniec jeszcze jedno pytanie: jak w Czechach z LPG (u nich to zdaje się
    autoplyn)? Czy na trasie do Pragi znajdę jakieś stacje z gazem?