  • 21. Data: 2011-08-25 20:25:40
    Temat: Re: Dodge Journey - zna kto??
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    news:0ilc57p26galac5lo3inu5d21qutn6fbva@4ax.com...
    Wed, 24 Aug 2011 20:54:37 +0200, w <j33hcs$jqf$1@news.onet.pl>, "Sawa"
    <f...@m...pl> napisał(-a):

    Zawieszenie to jedno -- ale dla mnie ważniejsze jest zwykłe "wytrzepanie"
    auta.
    Porównywałem kiedyś identyczne auta z przebiegiem 100kkm. Po przejechaniu
    się
    tym niemieckim nie uwierzyłem, że może być taka różnica.

    PS. To niemieckie miał większe felgi i pół-sportowe zawieszenie.

    PS2. Zapytajcie się zresztą Katanki ;>.
    --------------------------------

    Witam!
    No ciekawe, pewnie chodzi też o jakość wykonania auta, mój ma przejechane
    140kk 100% po PL i nic nawet nie skrzypnie, nie strzeli nie puka, może
    dlatego że zawiecha wszystko wybiera, może to że mało zwykłej plastikologi
    nie wiem. Wujas ma Smaxa z DE i u niego puka skrzypi....

    a Katanka niech się lepiej zajmie pstrągami ;-D

    Pozdrawiam
    Sawa

  • 22. Data: 2011-08-25 21:59:47
    Temat: Re: Dodge Journey - zna ktoś?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Sawa <f...@m...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Zainteresowałem się takimi autkami:
    > http://otomoto.pl/dodge-journey-najbogatsza-wersja-7
    -osobowa-C20149487.html
    > http://otomoto.pl/dodge-journey-C20193528.html
    >
    > Nigdy nie miałem z takimi doczynienia, może ktoś podpowie jak to jeździ,
    ile
    > pali, co sie psuje, na co uważać?
    > Silniki kto produkuje?

    Oooo, jeździłem tym z 1.5 tygodnia i nawet zepsułem ;) !

    Jak jeździ: niestety źle, i jest głośne dziury chyba nawet
    całkiem dobrze tłumiło "akustycznie" ale trzęsło.
    na zakręcie przy około 120km/h jak hamowałem wpadło w poślizg
    absurd jakiś (tak to ma ABS, nie wiem czy ESP ale chyba też,
    ale nie wyprowadzał sam niczego) !!!!
    prowadzi się ok do 100km/h do miasta dobre, nawet można by powiedzieć
    że fajne, na trasy zło zło zło.

    Ile pali: chyba było trochę mniej niż nissan altima czyli na oko to
    paliło coś koło 7.5..9.5l/100, z tym że nie pamiętam dokładnie, bak
    miało mały więc mało paliło ;) przy jeździe z vmax raczej nie większą
    niż 110km/h.

    Mi się popsuł (chyba) wiatrak chłodnicy a potem się w kolejce po
    kawę przegrzało coś, potem się migacz popsuł (żarówka odkręciła ?).

    Na co uważać nie mam pojęcia, miejsca jest trochę choć w starych
    wielkich sedanach jest tego więcej, plastiki bardzo złe, audio
    słabe. Jeździłem wersją 5 os. Auto nadsterowne.
    Przy nim nissan altima to była totalnie inna liga (dużo wyżej).
    nawet dodge charger dużo lepszy i toyota camry dramatycznie lepsza,
    i każdy duży stary europejczyk też.
    za to bez porównania lepszy od Chrystlera Sebringa 2006+ ;)

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2011-08-26 08:38:06
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak jeździ: niestety źle, i jest głośne dziury chyba nawet
    > całkiem dobrze tłumiło "akustycznie" ale trzęsło.

    Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję
    2 letniego Pathfindera.

    Sawa

  • 24. Data: 2011-08-26 09:35:39
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > odpowiednio szeroka kabine (moze, ale nie musi byc 7-miejscowe). No i jesli
    > nie Sharan lub Alhambra, ktore jednak gigantami nie sa, to zostaje

    Ale po co Ci gigant?
    S/G/A do 3 dzieci wystarczy w zupełności. Wiem bo mam.

  • 25. Data: 2011-08-26 11:16:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 09:35:39 +0200, omega_fan napisał(a):

    > Ale po co Ci gigant?
    > S/G/A do 3 dzieci wystarczy w zupełności. Wiem bo mam.

    Teoretycznie wystarczy mi SGA, ale lubie duze samochody :) A powaznie, to
    miejsca nigdy za wiele. A ja przy trojce dzieciakow musialem juz raz
    nakladac na Mondeo bagaznik dachowy...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 26. Data: 2011-08-26 14:30:25
    Od: "bluedadun" <b...@N...gazeta.pl>

    Sawa <f...@m...pl> napisał(a):

    > Ostatecznie mnie przekonałeś aby tego nie kupować, muszę dozbierać i kupuję
    > 2 letniego Pathfindera.

    z jakim silnikiem? super 4L czy dupne 2.5D?

    Dżernej to ni pies ni wydra, sluszna decyzja ;) tez mi niezabardzo odpowiadalo
    to co oferowal, jak na nazwijmy go Van'a, choc to fajne autko, to nigdy bym
    nie wpadl aby porownywac, jak jeden z odpowiadajacych, klocek kierowany dla
    rodziny z Nissanem Altima czy tym bardziej z Camry (akurat posiadalem Camry),
    ktore to z zalozenia sa kierowane na inny target ;) odbiorcy i na inne
    oczekiwania co do jazdy prowadzenia uzytecznosci ;)

    a jezdziles kiedys takim SUV-em?, moze sie przejedz, to wtedy zobaczysz co to
    jest trzesiawka na dziurach, jak to sie prowadzi po autostradzie... jak
    podskakuje... jak sie nim pokonuje zakrety ;)

    ale doswiadcz tego sam ;) bez pomagierow z netu ;), a nastepnie sie pochwal ;)
    ja jazdzilem ale ni echce Cie zachecac, ani zniechecac ;)

    jedyny plus to zima... i "cztery lapy cztery lapy" ;)

    pzdr
    bd

  • 27. Data: 2011-08-26 15:14:42
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "bluedadun" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest trzesiawka na dziurach, jak to sie prowadzi po autostradzie... jak
    > podskakuje... jak sie nim pokonuje zakrety ;)

    Ostatnio śmigam mniejsze trasy, więc ma to być bardziej auto miejskie ;-D +
    towar dowożony do sklepu lokalnie, trasy kilka razy do roku. Silnik raczej
    2,5, ponoć czapki już nie podskakują. Dobrze jak by był w automacie bo
    leniwy jestem. Nie ma mostów sztywnych więc z prowadzeniem nie powinno być
    aż takiej tragedii, ale wiem że do C8 będzie mu daleko.
    Mam też drugie auto tej marki i mam jakiś sentyment, zaczynam zbaczać w tym
    kierunku. Lubię wysokie, krążowniki. Codziennie pokonuje kilkakrotnie 2
    szerokie przejazdy kolejowe, tak nierówne że można wypaść z auta, jak się
    jedzie ok 20-40km ok 60 już nie buja ale co zawiecha bierze na siebie...
    Dodatkowo krawężniki, historyczny dziurawy bruk, chcę coś o dużych kołach,
    na wysokim profilu.
    Moje drugie auto:
    http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol04.jpg
    http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol05.jpg
    http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol06.jpg
    http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol08.jpg

    Więc o telepaniu mam liźnięte... ;-)

    Sawa

  • 28. Data: 2011-08-26 20:03:23
    Od: amos <g...@g...com>

    On 26 Sie, 15:14, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:
    > Moje drugie auto:
    > http://www.jedynka.lh.pl/sawa/patrol05.jpg

    Nie chce Cie martwic ale....masz rdze na blotniku ;D

    --
    zdrowka
    amos

  • 29. Data: 2011-08-27 07:59:30
    Temat: Re: Dodge Journey - zna ktos?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    y.googlegroups.com...

    > Nie chce Cie martwic ale....masz rdze na blotniku ;D

    Nie martwie sie bo juz tego kawalka blotnika nie mam, zostal wyciety i w tym
    miejscu mam gume 8mm ;-) foto przed chlasnieciem. Zobacz foto 6 i 8, rdza na
    blotniku to najmniejszy problem, najwazniejsza jest rama ;-D

    Pozdro
    Sawa

  • 30. Data: 2011-08-27 21:00:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Sie, 07:59, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:
    > Nie martwie sie bo juz tego kawalka blotnika nie mam, zostal wyciety i w tym
    > miejscu mam gume 8mm ;-) foto przed chlasnieciem. Zobacz foto 6 i 8, rdza na
    > blotniku to najmniejszy problem, najwazniejsza jest rama ;-D

    Wierze na slowo. Znajomemu w podobnym patrolu (no, nieco starszym) nie
    przeszkadza dziura w podlodze, przez ktora noga potrafi wypasc "za
    zewnatrz".

    W offroadzie te auta nie maja lekkiego zycia.

    --
    zdrowka
    amos