  • 1. Data: 2011-08-23 10:59:18
    Temat: Dodge Journey - zna ktoś?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Zainteresowałem się takimi autkami:
    http://otomoto.pl/dodge-journey-najbogatsza-wersja-7
    -osobowa-C20149487.html
    http://otomoto.pl/dodge-journey-C20193528.html

    Nigdy nie miałem z takimi doczynienia, może ktoś podpowie jak to jeździ, ile
    pali, co sie psuje, na co uważać?
    Silniki kto produkuje?

    Pozdrawiam
    Sawa
    C8 - 2006
    Patrol - 1992

  • 2. Data: 2011-08-23 13:45:56
    Temat: Re: Dodge Journey - zna ktoś?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 10:59:18 +0200, Sawa napisał(a):

    (...)

    Niestety nie odpowiem, ale skoro jestesmy przy vanach, to moze napisz 2
    slowa, jak sie sprawuje C8 z Twojej sygnaturki, bo lektura opinii w sieci
    przypomina thriller.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-08-23 15:28:23
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-08-23 13:45, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Niestety nie odpowiem, ale skoro jestesmy przy vanach, to moze napisz 2
    > slowa, jak sie sprawuje C8 z Twojej sygnaturki, bo lektura opinii w sieci

    I to prawda. Sasiad kupil C8 nowa, z salonu. szarpał sie z nia 2 lata, a
    dokladniej z elektronika. Wyglada na to, ze auto wyjezdza juz niesprawne
    z fabryki, jakby sam projekt byl zrabany. Malo co dziala poprawnie i
    bezawaryjnie, ciagle pojawialy sie najprzerozniejsze bledy. Po dwoch
    latach sie poddal, kupil forda galaxy.

  • 4. Data: 2011-08-23 15:45:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-08-2011 13:45, Maciek pisze:

    > Niestety nie odpowiem, ale skoro jestesmy przy vanach, to moze napisz 2
    > slowa, jak sie sprawuje C8 z Twojej sygnaturki, bo lektura opinii w sieci
    > przypomina thriller.

    Cały ten Eurovan (Fiat, Peugeot, Citroen) to porażka.
    Naprawdę sypie się w nich co tylko może.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-23 16:11:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 15:45:08 +0200, DoQ napisał(a):

    > Cały ten Eurovan (Fiat, Peugeot, Citroen) to porażka.
    > Naprawdę sypie się w nich co tylko może.

    O Fiacie ani Peugeocie nie ma az tak wielu zlych opinii...

    W ogole wybor samochodu dla wiekszej rodziny to problem. Ja mam trojke
    dzieci, wszystkie jezdza jeszcze w fotelikach. W Mondeo nam ciasnawo, wiec
    pomalutku rozgladam sie za autem, ktore mialoby 5 osobnych foteli i
    odpowiednio szeroka kabine (moze, ale nie musi byc 7-miejscowe). No i jesli
    nie Sharan lub Alhambra, ktore jednak gigantami nie sa, to zostaje
    smiesznie - dosc spartanski Fiat Doblo (ponad 150 cm szerokosci kabiny z
    tylu i duuzy bagaznik) na jednym biegunie, a na drugim amerykanska kanapa
    marki Grand Voyager...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-08-23 16:24:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-08-2011 16:11, Maciek pisze:

> [...]
    > tylu i duuzy bagaznik) na jednym biegunie, a na drugim amerykanska kanapa

    Obejrzyj sobie najnowszą Alhambrę/Sharana - IMHO to najlepsze auta w tej
    klasie teraz. Co ciekawe na ostatnich 2 fotelach da się siedzieć całkiem
    wygodnie. Espace i Galaxy IMHO odpadają przy niej :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-08-23 16:47:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 16:24:52 +0200, DoQ napisał(a):

    > Obejrzyj sobie najnowszą Alhambrę/Sharana

    No wlasnie, najnowsza to ja sobie moge tylko obejrzec :/ Niestety musze
    celowac w roczniki 2005/2006. Ale nie ma presji...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-08-23 21:08:11
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie odpowiem, ale skoro jestesmy przy vanach, to moze napisz 2
    > slowa, jak sie sprawuje C8 z Twojej sygnaturki, bo lektura opinii w sieci
    > przypomina thriller.

    Po za ugotowaną turbiną nic się nie wydarzyło przez ostatnie 90000km,
    wszystko działa i buja. Jedyna awaria elektroniki to przetarty kabelek w
    siedzeniu od poduchy, nic innego nie zauważyłem. Moja to wersja Ekslusive z
    roku 2006 2,2 HDI. Auto smiga bardzo dobrze, jest ekonomiczne i bardzo
    komfortowe.
    polecam ;-) :
    http://otomoto.pl/citroen-c8-exlusive-C19626737.html

    Jestem z autka bardzo zadowolony ale czas wymienić na kolejnego 2 latka,
    myslę też nad 2 letnim Nissanem Pathfinderem tylko cena troszkę wyższa niż
    Dodge.

    Pozdrawiam
    Sawa
    C8 - 2006
    Patrol - 1992

  • 9. Data: 2011-08-23 21:26:18
    Temat: Re: Dodge Journey - zna kto??
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    W dniu 2011-08-23 21:08, Sawa pisze:

    > polecam ;-) :
    > http://otomoto.pl/citroen-c8-exlusive-C19626737.html

    Czerwieńsk - miasto trepów i kolejarzy :)
    Ehh, wspomnienia sprzed 20 lat - JW 1517 ...

    Zestawy OSA-AK, warta garnizonowa, basen, ancel, zapiekanki na dworcu.....:)

    Przemek

  • 10. Data: 2011-08-23 21:42:58
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek" <jpparo@usun_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ehh, wspomnienia sprzed 20 lat - JW 1517 ...
    >
    > Zestawy OSA-AK, warta garnizonowa, basen, ancel, zapiekanki na

    Basen wysechł i się ropadł, zapiekanek na dworcu juz nie ma, za to jednostka
    się rozrasta ;-) Mieszkam 300m od dworca a obok budują dom dla trepów na 120
    rodzin... ;-)

    Pozdro
    Sawa