    From: "Buniek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Docking station, a 'hot swap'.
    Date: Tue, 19 Jul 2011 11:55:17 +0200

    >mi sie to ostatnio stalo w czasach klawiatury na din z jakims 486,
    >od tego momentu obskoczylem setki komputerow i z zadnym nie mialem
    >problemu z wpinaniem sie w ps2 na zywca i nic mi nie padlo od tego
    >1995 roku

    W kompach klientów staram się tego nie robić, zresztą coraz czyściej jest
    wsio na USB w swoim robiłem i tez przeżył. Ale pracując w serwisie w
    dawniejszych czasach, okres jak Atx sie robił się standardem, zdarzało się
    naprawić kompy z popalonymi(niedzialajacymi) gniazdami PS2.
    Obecnie tez mam kilka płyt z trafionymi gniazdami ps2.

    Buniek