  • Data: 2011-07-18 18:20:40
    Temat: Re: Docking station, a 'hot swap'.
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Niby czemu?

    1. bo się często wieszają porty;
    2. bo urządzenia ps2 są inicjalizowane przez bios, nie system;
    3. bo takie podłączenie powoduje uszkodzenie portów ps2.

    > Jak był uruchomiony z akcesoriami na ps/2 to można bez problemu
    > odłączać i podłączać. Chyba, że odłączysz na kilka godzin.

    A jakie ma to znaczenie, ze 2 godziny a nie 15 minut?

    > Czego uszkodzenia? Mychy? Litości...

    Płyty głównej. Widać młodyś (co nie jest zarzutem, a stwierdzeniem).
    Przem