eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Buniek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
    Date: Mon, 1 Mar 2010 15:48:34 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <hmgk43$qp0$1@news.onet.pl>
    References: <hmekvd$ao3$1@news.onet.pl> <hmg0ls$la0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hmg4rq$r6$2@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8b9e48$1@news.home.net.pl>
    <hmg7mq$912$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8bab0c$1@news.home.net.pl>
    <hmgath$6pr$2@nemesis.news.neostrada.pl> <hmgeqs$agl$1@news.onet.pl>
    <hmgfel$lkl$1@inews.gazeta.pl> <hmgfub$rcp$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: biuro.teleaudio.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267454915 27424 195.8.221.254 (1 Mar 2010 14:48:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 14:48:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hmgfub$rcp$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259994
    [ ukryj nagłówki ]

    > Niestety to prawda, remont wymaga ogromnej precyzji i dokładności a nikt
    > nie będzie się w to bawił za jakieś grosze. Tutaj doskonale sprawdza się
    > zasada "mało płacisz dwa razy płacisz" niestety :/ Znam specjalistów
    > którzy mają problem ze splanowaniem głowicy a co dopiero z naprawą bloku
    > czy obróbką wału.

    Bez przesady wymiana pierścieni i uszczelniaczy to jeszcze nie remont, a
    wymiana panewek chyba nie wiąże sie z koniecznością szlifu walu wiec wal
    zostawiamy w spokoju odkręcamy stopki korbowodów i wypychamy tlok razem z
    korbowodem go góry wymieniamy pierścienie i wkładamy spowrotem, dla
    warsztatu który umie poprawieni wymienić uszczelkę pod głowicą te prace nie
    powinny być problemem. pytanie czy ktoś zna taki warsztat.


    Buniek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: