  • Data: 2011-01-09 10:50:16
    Temat: Re: Dobry telefon obsługujący dwie karty SIM
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał
    > Czy duży jest wybór takich aparatów?

    pl.samsungmobile.com lub Allegro pod kątem "dual"

    > Chodzi mi o telefon prosty w miarę możliwości typu SOLID, a drugi mocno
    > rozbudowany internetowo jeśli znalazły by się takie modele.

    Kolega przed chwilą zarzucił Samsungowi, że nie zrobił dotychczas Galaxy S
    na 2 karty SIM... No cóż, jest takie stare indiańskie przysłowie o tym, że
    jak coś jest do wszystkiego to najczęściej jest do niczego a bateria w Acer
    DX900 to już na pewno ;)

    > Dodatkowo spytam o masę chińszczyzny dość taniej, dualsimowej i do tego w
    > wbudowanymi często Scyzorykami, TV itp :-) da się tego doraźnie używać?

    Doraźnie, raz na pół roku? Tak ;)

    > Zasadniczo używam/pracuje z BlackBerry, muszę jednak jeszcze mieć pod ręką
    > dwa numery; na których w sumie czasami bywa kilka/kilkanaście połączeń
    > tygodniowo i parę sms-ów.

    Z Samsungów miałem D780 i tu zapamiętałem kiepską jakość głosu w słuchawce -
    wysokie, trzeszczące tony.

    A później C6112 (slider) - głos był OK. Trochę dziwnie pisało się SMS-y,
    czasami po iluś znakach zaczynał jakby traktować SMS jako MMS, albo ja coś
    knociłem. No i odtwarzacz mp3 nie przyjmował większej ilości znaków w
    nazwach plików, np. audiobooka Millennium I nie chciał odtwarzać właśnie z
    tego powodu. Ogólnie miło go wspominam, tym bardziej, że sprzedałem za 4
    stówki po pół roku używania.

    Wadą obu aparatów może być śliska obudowa. Czasami miałem wrażenie, że mam
    spocone dłonie a wcale tak nie było ;)

    Co do obsługi 2 kart, to w przypadku przychodzącej drugiej rozmowy dzwoniący
    dostawał sygnał zajętości a nie "poza zasięgiem" ale trzeba by to
    potwierdzić. Zajętość jest lepsza niż "wyłączony telefon", prawda?

    M.