  • 1. Data: 2011-01-08 17:41:27
    Temat: Dobry telefon obsługujący dwie karty SIM
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Polećcie taki telefon, który równocześnie i bez problemu obsłuży dwie
    karty Sim i to różnych opów.
    Główne zastosowanie to rozmowy telefoniczne i sms-y z podziałem właśnie
    na te dwa numery, prostota obsługi tych dwóch kart i w miarę dobra bateria.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-01-08 17:56:31
    Temat: Re: Dobry telefon obsługujący dwie karty SIM
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > te dwa numery, prostota obsługi tych dwóch kart i w miarę dobra bateria.

    LG gx200

    wkleje to co napisalem na ceneo:

    Zalety produktu
    - wygodny DUAL SIM (zmiana karty za pomocą dedykowanego przycisku z boku
    obudowy, różnokolorowe diody sygnalizujące z której karty SIM korzystamy,
    kolorowe podświetlenie kontaktów w książce telefonicznej),
    - skromny, prosty wygląd,
    - w dotyku bardzo "plastikowy" ale dobrze spasowany,
    - wygodna klawiatura,
    - wyświetlacz pod względem rozdzielczości i kolorów przypomina raczej
    telefony sprzed trzech lat ale jest bardzo czytelny,
    - rozmówce słychać BARDZO głośno
    - bdb zasięg
    - menu proste, czytelne, szybkie
    - bateria 1500mAh!
    - ladowanie micro usb
    - gniazdo kart micro SD - po podłączeniu do komputera widoczna jako dysk bez
    żadnych sterowników (Win XP)

    Wady produktu
    - tylko 3 profile!!! Nawet nazw nie można zmienić - Ogólny, Milczy, Na
    zewnątrz,
    - po wyłączeniu którejś z kart sim, gdy zmienię profil na inny, wyłączona
    karta automatycznie się uruchamia,
    - przyporządkowanie numerów z książki do danej karty - tylko dla
    numerów zapisanych na karcie SIM. Na numery zapisane w telefonie domyślnie
    dzwoni z pierwszej karty (przed wybraniem można oczywiście to zmienić ale
    nie na stałe)
    - brak możliwości zmiany skrótów pod dwoma klawiszami funkcyjnymi (nad
    zielona i czerwona słuchawką)
    - instrukcja obsługi bardzo lakoniczna
    - gniazdo słuchawek wspólne z gniazdem ładowania (micro usb)

  • 3. Data: 2011-01-08 19:08:02
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Wady produktu

    aha jeszcze jedna rzecz - gdy rozmawiam przez jedna karte na drugiej jest
    "abonent jest poza zasiegiem lub ma wylaczony telefon"

  • 4. Data: 2011-01-08 21:08:48
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-01-08 18:41, BAREK pisze:
> [...]
    > na te dwa numery, prostota obsługi tych dwóch kart i w miarę dobra bateria.
    Dodatkowo uzupełnię pytanie;
    Szukam telefonu który umożliwia korzystanie z obydwu kart na raz- czyli
    jest możliwa sytuacja, że na raz zadzwonią obydwie karty.
    Rozmawiać na raz oczywiście da się tylko z jednej.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 5. Data: 2011-01-08 22:53:18
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Dodatkowo uzupełnię pytanie;
    > Szukam telefonu który umożliwia korzystanie z obydwu kart na raz- czyli
    > jest możliwa sytuacja, że na raz zadzwonią obydwie karty.
    > Rozmawiać na raz oczywiście da się tylko z jednej.

    w dualnych samsungach, drugie połączenie jest oczekujące.
    można zawieszać i wznawiac miedzy połączeniami.

    Jacek

  • 6. Data: 2011-01-09 00:28:32
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/08/2011 11:53 PM, Jacek wrote:
    > Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w dualnych samsungach, drugie połączenie jest oczekujące.
    > można zawieszać i wznawiac miedzy połączeniami.

    Szkoda tylko że Samsung poczuł sie tak silny że żadnego dualsimowego
    Galaxy nie ma...

    M.

  • 7. Data: 2011-01-09 09:16:06
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > w dualnych samsungach, drugie połączenie jest oczekujące.
    > można zawieszać i wznawiac miedzy połączeniami.
    >
    > Jacek

    Czyli mamy wtedy tak jakby dwa niezależne aparaty w jednej obudowie?
    Dokładnie o coś takiego mi chodzi.
    Czy duży jest wybór takich aparatów?
    Chodzi mi o telefon prosty w miarę możliwości typu SOLID, a drugi mocno
    rozbudowany internetowo jeśli znalazły by się takie modele.

    Dodatkowo spytam o masę chińszczyzny dość taniej, dualsimowej i do tego
    w wbudowanymi często Scyzorykami, TV itp :-) da się tego doraźnie używać?

    Zasadniczo używam/pracuje z BlackBerry, muszę jednak jeszcze mieć pod
    ręką dwa numery; na których w sumie czasami bywa kilka/kilkanaście
    połączeń tygodniowo i parę sms-ów.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 8. Data: 2011-01-09 10:50:16
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał
    > Czy duży jest wybór takich aparatów?

    pl.samsungmobile.com lub Allegro pod kątem "dual"

    > Chodzi mi o telefon prosty w miarę możliwości typu SOLID, a drugi mocno
    > rozbudowany internetowo jeśli znalazły by się takie modele.

    Kolega przed chwilą zarzucił Samsungowi, że nie zrobił dotychczas Galaxy S
    na 2 karty SIM... No cóż, jest takie stare indiańskie przysłowie o tym, że
    jak coś jest do wszystkiego to najczęściej jest do niczego a bateria w Acer
    DX900 to już na pewno ;)

    > Dodatkowo spytam o masę chińszczyzny dość taniej, dualsimowej i do tego w
    > wbudowanymi często Scyzorykami, TV itp :-) da się tego doraźnie używać?

    Doraźnie, raz na pół roku? Tak ;)

    > Zasadniczo używam/pracuje z BlackBerry, muszę jednak jeszcze mieć pod ręką
    > dwa numery; na których w sumie czasami bywa kilka/kilkanaście połączeń
    > tygodniowo i parę sms-ów.

    Z Samsungów miałem D780 i tu zapamiętałem kiepską jakość głosu w słuchawce -
    wysokie, trzeszczące tony.

    A później C6112 (slider) - głos był OK. Trochę dziwnie pisało się SMS-y,
    czasami po iluś znakach zaczynał jakby traktować SMS jako MMS, albo ja coś
    knociłem. No i odtwarzacz mp3 nie przyjmował większej ilości znaków w
    nazwach plików, np. audiobooka Millennium I nie chciał odtwarzać właśnie z
    tego powodu. Ogólnie miło go wspominam, tym bardziej, że sprzedałem za 4
    stówki po pół roku używania.

    Wadą obu aparatów może być śliska obudowa. Czasami miałem wrażenie, że mam
    spocone dłonie a wcale tak nie było ;)

    Co do obsługi 2 kart, to w przypadku przychodzącej drugiej rozmowy dzwoniący
    dostawał sygnał zajętości a nie "poza zasięgiem" ale trzeba by to
    potwierdzić. Zajętość jest lepsza niż "wyłączony telefon", prawda?

    M.

  • 9. Data: 2011-01-09 11:31:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BAREK napisa?(a):

    > Polećcie taki telefon, który równocześnie i bez problemu obsłuży dwie
    > karty Sim i to różnych opów.

    Nie ma takich. Wynika to z uwarunkowań technicznych bo kazdy telefon na
    dwie karty sim będzie miał takie wady jak:
    - krotszy czas pracy baterii przy pracy z dwiemia kartami.
    - wymiana danych z siecia mozliwa jest dla jednej karty (wiec w chwilach
    aktywnosci jednej druga nie bedzie dostepna).

    Rozwiazaniem wydaje sie byc (teoretycznie) urzadzenie skladajace sie z
    dwoch telefonow w jednej obudowie ;) ale takich poki co - nie ma :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 10. Data: 2011-01-09 13:41:28
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/09/2011 11:50 AM, Maciej Muran wrote:
> [...]
    > S na 2 karty SIM... No cóż, jest takie stare indiańskie przysłowie o
    > tym, że jak coś jest do wszystkiego to najczęściej jest do niczego a

    Naprawdę chciałbym Galaxy S z dualsimem _i_ baterią powiedzmy 3600mAh i
    zwiększoną grubością niż dwa telefony :>

    M.