    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Date: Mon, 26 Mar 2012 18:55:41 +0200
    <jkfrfv$f97$1@node2.news.atman.pl> <jkg0ok$67b$1@inews.gazeta.pl>
    <3kkhmnjtyv5q$.dlg@lepper.institute.com> <jkg4n7$jjc$1@inews.gazeta.pl>
    <jkhgfa$1tu$1@inews.gazeta.pl> <8...@l...institute.com>
    <jkhimd$p5o$1@inews.gazeta.pl> <a...@l...institute.com>
    <jkhlvj$ph3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <1...@l...institute.com>
    <4f6dbb7e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <260cku3hgnmo$.dlg@lepper.institute.com> <jkkope$6c5$1@inews.gazeta.pl>
    <1muewnzvqxp61$.dlg@lepper.institute.com> <jkl572$bom$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@l...institute.com> <jkpt6g$oc9$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...institute.com>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    >Toolbar jest też dowodem, że Google potrafi posunąć się do zbierania
    >danych
    >o userach, nawet pomimo explicite wyrażonemu brakowi zgody na takowe

    A mozna prosic o jakiesz szczegoly afery ?

    >zbieranie. Stąd też moje przypominanie. OIDP to nie ma drugiego
    >takiego
    >przypadku - wszystkie inne programy szpiegowały bo szpiegowaly, albo
    >robiły
    >to bez pytania. Często po awanturach przestawały.
    >Tymczasem Google toolbar grzecznie PYTAŁ czy może wysyłać dane. User
    >mógł
    >się zgodzić albo nie. Tymczasem toolbar niezależnie od odpowiedzi i
    >tak te
    >dane wysyłał. Nawet jeżeli odpowiedź brzmiała NIE, NIE ZGADZAM SIĘ.

    Oj tam oj tam - blad w programie, pokaz mi dzis program bez bledow :-P

    >Skoro firma posunęła sie do czegoś takiego w niewinnym toolbarze, do
    >czego
    >może się posunąć mając do dyspozycji cały system? Który wcale nie
    >jest aż
    >tak open source jak niektórym naiwnym się wydaje.

    A ktorej dzis mozesz zaufac ? Apple, Nokii, Sony, HP ?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_CD_copy_protec
    tion_scandal

    >Tłumaczyć, tłumaczyć, przypominać. Na szczęście coraz więcej ludzi
    >zwraca
    >na to uwagę. Na tyle dużo, że przekroczyło to masę krytyczną i już
    >nawet
    >firmy się tego boją. W tym firmy tak zlewające ciepłym sikiem
    >prywatność
    >jak Fejsbuk. Wystarczy spojrzeć na ostatnią awanturę z żadaniem haseł
    >do
    >fejsbuka przez pracodawców w Związku Socjalistycznych Republik
    >Amerykańskich.

    Ale jak odkryjesz jakas afere, to gdzie sie bedziesz oglaszal ?
    Na fejsie najszybciej :-)

    >Nawet bez jailbreaka masz apkę netstat, która ładnie, obrazkowo i
    >kolorowo
    >pokazuje z czym się telefon łączy
    >http://itunes.apple.com/gb/app/netstat/id400071873?
    mt=8
    >Wyobrażasz sobie? Bez jailbreaka. Jego świątobliwość Dżobs dopuścił.

    W nastepnej wersji moze zabronic, albo ograniczyc uprawnienia, albo
    ktos napisze aplikacje ktora bedzie szybko zamykala polaczenie i nie
    zobaczysz ..

    J.