  • Data: 2012-03-22 20:04:37
    Temat: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2012 19:32, Waldek Godel pisze:
> [...]
    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

    > akurat to daje się załatwić edycją jednego pliku tekstowego. Skutecznie i
    > od ręki.
    > A systemowe globalne szpiegowanie jest powaznym problemem. Zwłaszcza, ze
    > większosć frajerów nie widzi w tym żadnego problemu.

    Nie czuje się frajerem, bez sensu danych nie ujawniam, APN w Desire
    włączam i wyłączam ręcznie, ale jednak społecznego zagrożenia nie
    dostrzegam. Ja to widzę tak: (przykład!) Sposób w jaki ja załatwiam
    potrzeby fizjologiczne w toalecie, interesuje sąsiadkę, paru zboczeńców
    i google. Co mi grozi jak te dane będą ujawnione? Tak naprawdę nie
    wiele, bo co za różnica czy stoję czy siedzę? Natomiast google które
    takie dane zgromadzi od miniona osób, może je za bardzo wysoką kwotę
    sprzedać producentowi deski klozetowej i papieru toaletowego.
    Zdaje sobie sprawę z (przynajniej częsci) zagrożeń wynikających z
    łatwości "śledzenia" naszego życia. ale gdyby takie "śledzenie" było
    normalne i dotyczyło każdego, to dzisiejsza przestępczość prawie
    przestała by istnieć!
    Czy naprawdę jestem "Lemingiem"?
    ToMasz