  • 51. Data: 2017-06-17 01:18:40
    Temat: Re: Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 13 Jun 2017 04:59:40 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Bo to co on opisał to w praktyce nie istnieje.

    Istnieje. Ale to raczej nie będzie auto osobowe, tylko coś w rodzaju
    Vito, Trafica czy Transita Custom.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 52. Data: 2017-06-17 01:44:40
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 17 czerwca 2017 01:18:43 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > Istnieje. Ale to raczej nie będzie auto osobowe, tylko coś w rodzaju
    > Vito, Trafica czy Transita Custom.

    I spali te 8/100? :)

    Ja jestem świadom ze da sie dopasować cos do tych wymagań odpuszczając to i owo.
    Ale biorąc literalnie co było napisane to to spalanie ubija wszystko większe od
    kombiaka.

    Ale jak widać coś se tam wątkotwórca wybiera...

  • 53. Data: 2017-06-17 16:23:52
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Jun 2017 16:44:40 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >I spali te 8/100? :)

    Nie, nie spali. Wątkotwórca wypisał wiele wykluczjących się warunków
    ;)

  • 55. Data: 2017-06-24 12:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Citroen C4GP, 2.0 HDI, AM6
    > Bez dwumasy, sprzęgła. Duży komfortowy minivan.
    > Na autostradzie przy 140-160km/h 7,5-8l ON/100km
    > 10 poduszek, nie myszkuje - jedzie jak po sznurku. Nie wiem co się tak
    > czepiłeś tego gazu...

    Pewnie dlatego ze:
    50.000 km przy spalaniu 8 l gazu vs 8l ON = ponad 9000 oszczednosci... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 54. Data: 2017-06-24 12:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Przy 140 km/h będzie paliła co najmniej 10 l/100.

    15 to tez conajmniej 10...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 56. Data: 2017-06-24 19:28:51
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-06-24 12:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Pewnie dlatego ze:
    > 50.000 km przy spalaniu 8 l gazu vs 8l ON = ponad 9000 oszczednosci... :)

    Ta, ale przy wymaganych osiagach, predkosciach oraz rozmiarach jaki
    samochod spali 8 litrow gazu?? No chyba, ze mialo byc 18 ;)

    --
    mk4

  • 57. Data: 2017-06-24 20:33:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Ta, ale przy wymaganych osiagach, predkosciach oraz rozmiarach jaki
    > samochod spali 8 litrow gazu?? No chyba, ze mialo byc 18 ;)

    Jasne.
    Ja ci tylko odpowiadam, skad jego zafiksowanie na gazie.
    A ze warunki nierealne to juz mu inni odpowiedzieli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 58. Data: 2017-06-27 21:55:54
    Od: Tomek <t...@b...com>

    Auto wybrane i zakupione :) Faworytem została: Toyota Sienna III, model 2011 :)

  • 59. Data: 2017-06-27 22:06:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 21:55 Tomek <t...@b...com> pisze:

    > Toyota Sienna III

    No niezłe cacko! - mieści się w limicie spalania :-)?

    TG

  • 60. Data: 2017-06-28 01:00:22
    Od: Tomek <t...@b...com>

    Mieści - na trasie przy mieszance 120 - 160 km/h spala około 15 litrów LPG :)