  • 41. Data: 2017-06-14 20:54:06
    Temat: Re: Dobry pojemny samochód na długie trasy [konkretna lista wymagań]
    Od: Tomek <t...@b...com>

    Lista znowu zmodyfikowana - dodany ranking popularności. Takie pytanie co do Sienny:
    czy patrzeć jedynie na roczniki 2010 w górę, czy również i starsze egzemplarze są
    warte uwagi? Jak z wytrzymałością?

  • 42. Data: 2017-06-14 21:29:01
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 19:35, Tomek pisze:
    > Dziękuję za wszystkie komentarze. Lista zaktualizowana do 11 modeli:
    http://wlan.webd.pl/auta.html (być może trzeba odświeżyć w przeglądarce by się
    wyświetliła). Proszę o kolejne informacje na temat zebranych tam aut :)

    > Pozdrawiam!

    To jak dla mnie Galaxy, nie wiem czemu pisałem wcześniej o S-Max.
    Ciągle zapominam że Galaxy to jednak większe jest :).
    Silnik 2.0 145KM jest bardzo dobry i na łańcuszku, ale do gazu chyba
    jednak lepiej 2.5T, możesz poczytać na https://forum.fordclubpolska.org.
    Sam przymierzałem się do Mondeo MK4 z tym silnikiem ale ciężko było coś
    znaleźć :( a po odfiltrowaniu wartych uwagi, nic nie zostawało.
    Zdecydowałem się więc na 2.0 TDCI 140KM.

    --
    --- xyz

  • 43. Data: 2017-06-14 21:56:42
    Od: Tomek <t...@b...com>

    Rodzina 2+2, dodatkowo 2 psy (jeden 50 kg olbrzym, drugi jamnik). Oczywiście
    przynajmniej 2 duże walizki + kilka mniejszych toreb i plecaków do tego, rzeczy psów
    + prowiant dla nich.

  • 44. Data: 2017-06-14 22:26:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jun 2017 15:54:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Albo i nie zejdzie. Szwagier ma Voyagera z 3,8 i dumnie chwali się że
    > pali mu tylko 18/100 LPG.

    Też mam i to AWD. Po mieście pali 21 l LPG, a w trasach schodzi do 15-16 i
    to załadowany po dach. Wersje z napędem na sam przód są lżejsze o ok. 200
    kg i nieco bardziej oszczędne.
    Oczywiście styl jazdy ma znaczenie. Jak będziesz zapieprzać 160 na godzinę,
    to spali więcej.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 45. Data: 2017-06-14 22:30:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jun 2017 11:54:06 -0700 (PDT), Tomek napisał(a):

    > Takie pytanie co do Sienny: czy patrzeć jedynie na roczniki 2010 w górę, czy
    również i starsze egzemplarze są warte uwagi? Jak z wytrzymałością?

    Ja bym patrzył też na starsze, Toyota trzyma jakość.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 46. Data: 2017-06-14 22:32:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jun 2017 21:29:01 +0200, xyz napisał(a):

    > To jak dla mnie Galaxy, nie wiem czemu pisałem wcześniej o S-Max.

    Tu pełna zgoda, im bardziej pudełkowaty kształt, tym łatwiej nawalić do
    środka wszelakiego dobra.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 47. Data: 2017-06-15 08:25:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 21:56, Tomek pisze:
    > Rodzina 2+2, dodatkowo 2 psy (jeden 50 kg olbrzym, drugi jamnik). Oczywiście
    przynajmniej 2 duże walizki + kilka mniejszych toreb i plecaków do tego, rzeczy psów
    + prowiant dla nich.

    Od razu skreśl wszystkie kompaktowe wynalazki w rodzaju Orlando - nie ma
    opcji żeby to Ci weszło.
    Musisz mieć maxi vana, 7 miejscowego, z wyjętą tylną kanapą, inaczej nie
    masz bagażnika na walizki w ogóle.
    Albo pies, albo walizki.

    Tak jak pisałem - Szukaj voyagera z gazem.
    Oczywiście w żadnym przypadku, żaden z tego co wybierzesz z tej
    wielkości aut, nie będzie palił mniej niż 12-15 l gazu, więc lepiej
    szukać diesla.

  • 48. Data: 2017-06-16 08:17:56
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Ja bym do listy dodał jeszcze VW T5 MultiVan/Caravelle.
    Ale o spalaniu w takich autach przy takich prędkościach na poziomie
    8l/100km zapomnij. Dodaj do tego 4-6l i będzie wtedy realnie.

  • 49. Data: 2017-06-16 12:16:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Jun 2017 01:01:23 -0700 (PDT), MaciekP
    <f...@g...com> wrote:
    > Klatki kenelowe dla psów, rodzina i walizki w C4GP chyba się nie
    > zmieści. Dla wygody i bezpieczeństwa psów i rodziny poszukaj
    > czegoś wielkości Vito a nie wśród minivanów.

    Dla psów tylko ford turneo custom. Uwielbiają go.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2017-06-16 23:10:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2017 08:25:51 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Oczywiście w żadnym przypadku, żaden z tego co wybierzesz z tej
    > wielkości aut, nie będzie palił mniej niż 12-15 l gazu, więc lepiej
    > szukać diesla.

    Bój się Boga, voyagera z dieslem? Słaby, hałaśliwy, paliwożerny (>10),
    mułowaty, o wątpliwej niezawodności (zbudowany na bazie wyjątkowo
    nieudanego włoskiego diesla firmy VM Motori).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl